Onks kellään kuparikierukkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mankell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut jo reilu 2-vuotta. Mulla oli jo ennestään tosi runsaat kuukautiset, ja nyt tuon kierukan aikana vuodan kolmena päivänä kuin seula, muina päivinä ihan normaalisti, mutta muuten on toiminut ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on ollut jo reilu 2-vuotta. Mulla oli jo ennestään tosi runsaat kuukautiset, ja nyt tuon kierukan aikana vuodan kolmena päivänä kuin seula, muina päivinä ihan normaalisti, mutta muuten on toiminut ihan ok.

Niin ja lisään vielä että mulla ei ole ollut minkäänlaisia kipuja, ei pienintäkään nipistystä. Ja menkat kestää yhtä pitkään (eli 6 päivää) kuin ennen kierukkaa, eli ainoastaan tuo 3 päivän mieletön vuoto on ainoa mikä tullut tuon kierukan myötä.

Lisään vielä kokemukseni, vaikka teitkin jo päätöksesi - tosin tämäkin tukee päätöstäsi. Mulla oli kuparikierukka 4kk:n ajan, menkat olivat hirveän vuolaat, ja lisäksi mulla oli koko ajan joku tulehdus tai hiiva tms. jolloin valkovuotoakin oli montamonta kertaa enemmän kuin normaalisti. Ja se ei tuoksultaankaan ollut mitenkään normaalia :x Söin pari antibioottikuuriakin, mutta eivät ne mitään auttaneet. Lisäksi pahanhajuisen ja runsaan valkovuodon vuoksi isäntä halusi käyttää kondomia, joten poistatin kierukan, kun eihän siitä mitään hyötyä enää ollut, kun kumia käytettiin kuitenkin :D

Yhteistyössä