onks kaikille miehille sisäänrakennettu sellanen hälläväligeeni kellonaikojen suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasittunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasittunut

Vieras
tuntuu, että mun miehellä ei ole mitään käsitystä siitä, että joku odottaa sitä kotona!!
en todellakaan ole mikään justiina kaulin kädessä ovella naputtamassa jokaisesta liikkeestä mitä ei ole kotiin raportoitu, mutta jos puoli viideltä sanotaan, että käyn nopeesti kaverilta hakeen sirkkelin ja tähän mennessä ei oo näkyny eikä kuulunu, niin ei voi paljoo ajatella sillon kotiväkeä?
täällä mä taas yksin hoidan kaiken normikotihommista lasten iltaruljansseihin ja herra kekkuloi ties missä. mies lähtee nopeesti tankkaan ja menee tunti (normaalisti menis vartti), mies käy nopeesti kaupassa ja menee kaks tuntia (normaalisti menee myös vartti), mies käy äkkiä kaverilla, menee neljä tuntia.. kyllä se mennä saa, mutta ei sitten pitäis sanoa mitään aikoja tyyliin tuun ihan kohta tai menee vartti kun kuitenkin menee se vähintään tunti. sit mitään ei ilmoiteta jos kestääkin tai koskaan ei tuu mieleen soittaa ja kysyä et tarviitko mua kotona. tästä asiasta on keskusteltu tuhansia kertoja ja aina se kääntyy siihen et mä oon nalkuttava kyttääjä. mut vaan on kasvatettu niin, että aina pitää ilmottaa jos tulee jotain suurempia muutoksia. en mä nyt mistää puolen tunnin "myöhästymisestä" mitää kierroksia ota, mutkun joka kerta venyy ja paukkuu. mua sitten puuduttaa kun en osaa olla välittämättä kun heti sit alkaa miettiin kaikkia kolareita sun muita.... saakeli.

taas sama juttu. mies lähti 19.30. sanoin sille,et se pyytämäs sauna on sit yhdeksältä lämmin kuten sovittiin ja teen sit jotain herkkuu iltapalaks. mies sanoi et joo käyn vaan nopeesti. yllätyttekö jos sanon, et sauna on jäähtyny, lämpimät voileivät on jäähtyny ja miestä ei näy eikä kuulu? mä olen niin väsynyt tähän.

No ei päde meidän sukuun. Isäni ja vaarini ovat molemmat varsinaisia kellokalleja. Jos on sovittu, että tulevat kylään klo 14, ovikello soi tasan klo 14, ei minuuttiakaan ennen tai jälkeen. Jos jouluateria on sovittu alkavaksi klo 17, sehän sitten alkaa silloin. Tuntuu olevan oikein kunnia-asia aikatauluissa pysyminen heille. Hyvä tietysti niin. Kääntöpuoli onkin sitten se, että eivät yhtään ymmärrä muita, jotka eivät ihan niin minuutinpäälle elä. Varsinkin tuon taaperon ja vauvan kanssa tuottaa joskus vaikeuksia pysyä aikatauluissa.

Uusimmat

Yhteistyössä