mies lähti kaverilleen puunkaatoavuksi klo17..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt avovaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt avovaimo

Vieras
sanoi et kaatavat vaan nopeesti sen puun et ei mee kauaa.
lähdettiin lapsen kanssa kauppaan ja se miehen kaveri asuu ihan kaupan vieressä ja siellä mies istui kaatuneen puun rungolla kaverinsa kanssa, olivat siis saaneet homman tehtyä.
tultiin kaupasta niin mies oli lähtenyt kaveriltaan, aattelin et se olis kotona.
päästiin kotiin eikä miestä näkyny. menin tupakalle ja näin et sen auton on yhden naapurin pihassa. ei kuulu ei näy, nyt on autokin hävinny naapurista, ei mitään hajua missä se taas menee.
vittu kun ei yhtään voi luottaa aikuiseen mieheen et sen aikamääreet pitäis paikkansa!!!! tätä tää on ollu aina, että ei ehkä pitäs valittaa kun taitaa olla sisäänrakennettu vika miehessä, mutta kyllä ottaa päähän!!
ja minähän en sille soittele et tuu kotiin pliis. olkoon tulematta sitten, mutta vastaanotto ei kyllä tule olemaan järin lämmin.
onko muilla tällasia miehiä jotka lähtee käymään ja menee MONTA tuntia?!!!!
mä en jaksa tätä!!! enkä jaksais keskustellakaan taas asiasta, kun ei se mitään hyödytä. mut en taida oppia elämäänkään asian kanssa kun aina menee hermo. en pääse lenkille kun lapsi nukkuu, tässä sitten odottelen hamaan loppuun asti että herra suvaitsis saapua.

juu ja selitykset tulee olemaan ympäripyöreitä "tuli sitä sun tätä, kaveri soitti, kävin vaan siinä, blaablaablaa..." jos edes selittää. miehen "kohta" kestää siinä sen pari-kolme tuntia.

On aviomiehenä ainoa lapsi, joka on siiiis todella itsekeskeinen ihminen. On totta, että itsekkyys ja ajattelemattomuus on sisäänrakennettu, ainakin mun miehellä, mutta aika kova jäkätyksen seurauksena on oppinut, ettei harrasta enää tollasta.

On aviomiehenä ainoa lapsi, joka on siiiis todella itsekeskeinen ihminen. On totta, että itsekkyys ja ajattelemattomuus on sisäänrakennettu, ainakin mun miehellä, mutta aika kova jäkätyksen seurauksena on oppinut, ettei harrasta enää tollasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tuttua niin tuttua:
Meillä mies tekee samaa....

Samoin meillä. Pitää vaan suunnitella ihan omat aikataulut eikä istua odottamassa miestä. Ruokaakin mies voi lämmittää myöhemmin, me syödään silloin kun meillä on nälkä.

Mun mies tekee periaatteessa tota, mutta sillä erotuksella, että lähtiessään lupaa ettei ole myöhään, ja sitten kuitenkin itse soittelee kotiin että "mulla menee vielä hetki kun me katotaan leffaa/mentiin saunaan/alettiin pelaamaan tms. ei kai sua haittaa?" Ja nää puhelut soitetaan jo valmiiksi ruikuttavalla äänensävyllä. Ihan sama mitä mä sanon, haittaa tai ei, niin silti ihan kohta lähteminen tarkoittaa paria kolmea tuntia.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:

sama juttu! kuus vuotta täs on yhdes ollu mutta ny vasta se on alkanu pysyyn puheissaan tai joskus muiistaa edes soittaa uusista käänteistä

Yhteistyössä