V
vieras
Vieras
Jos laittaa googlen kuvahakuun savanna, tuleepi ekalla sivulla kuva strippari, tosi kaunis
, aattelin vaan onko tuo meitin tuntemamme palstan suosikki savanna??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ei tosiaan, kun ihan oikeesti ekalla sivulla kaunis nainen punasissa bikineissä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ei tosiaan, kun ihan oikeesti ekalla sivulla kaunis nainen punasissa bikineissä
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:No ei oleTuohan on joku jenkkiläinen kolleega.
Ja miten voitte verrata Savannaa johonki norsuun?!!Se nainen ei ole läskiä nähnykään
Ihana muodokas ja kaunis kroppa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:![]()
nättejä likkoja, mutta hyi hitto tota ukkoa :x ja mä oon pitänyt itteeni ihan heterona :ashamed: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras kans:Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:![]()
nättejä likkoja, mutta hyi hitto tota ukkoa :x ja mä oon pitänyt itteeni ihan heterona :ashamed: :xmas:
Nauroin ihan samaa. Miten ne onkin löytänyt tuollaisen ukon ja varsinkin tuollaisen kuvan siitä. Näyttää oikeasti ällöltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:http://www.showtime.fi/index.php?mact=Album,m2,default,1&m2albumid=1&m2returnid=53&page=53 onko tässä tuo oikeanpuoleisin??