Onkos nämä edes nimiä??

Eli, vanha opiskelukaverini sai miesystävänsä kanssa tytön 24.6 ja tämän ristiäiset eilen.. Itse en ollut paikalla, mutta ystävä kertoi tänään puhelimessa tytön nimen..; Helmi-Lumianna Charlotte Vanamo.. Tuon Charloten tajuan, koska suomenruotsalaisia ja ystäväni toinen nimi myös Charlotta..
Mutta, ovatko Helmi-Lumianna ja Vanamo edes nimiä?? Tiedän, että ehkä olen hieman "vainoharhainen", mutta tämä ystävä on valehdellut monista asioista, ja siksi epäilen tätä nimeä.. :(
Osaisko joku neuvoa jonkun väestörekisterin tms. sivun, josta voisi etsiä, että onko Suomessa kastettu tyttö(j)ä nimeltä Helmi-Lumianna??? Antaisitteko itse lapsellenne nimeksi Helmi-Lumianna Charlotta Vanamo? Sinäänsä ihan nätti nimi tuo Lumianna.. Osaako joku siis auttaa??

Kiittoos.. :heart:=)

Luulen että tuo Lumianna on siis yhdistetty nimistä Lumi ja Anna.
Tuossa nimessähän on periaatteessa yhteesä viisi nimeä
Helmi, Lumi, Anna, Charlotte ja Vanamo.

Kyllähän tuo Vanamokin taitaa jostain löytyä nimenä. Joten periaatteessa voi olla nimenä. Muistelen että väestörekisterikeskus ei nyätä noita viivanimiä lainkaa...

Ei, kylläpäs näyttääkin viivanimetkin. Kokeilin yhden tutun tytön nimellä.
Ja kyllä Lumianna on, mutta ei ollut vielä tuo Helmi-Lumianna, sitää kannattaa kokeilla jonkin ajan päästä.

Viimeksi muokattu:
Lukiossa kun olin , siellä oli nuori nainen nimeltänsä Sinianna.. Lumianna nimeä en ole koskaan kuullutkaan.. Tossa linkki väestörekisterikeskuksen etunimihakuun.. Hakuun vaan Helmi-Lumianna.. Itse koitin, ja tuli että: Väestötietojärjestelmässä ei ole hakemaasi etunimeä .
Vrk:V

Kiitos Limetti80 linkistä.. Kaväsin sieltä katsomassa tuon Helmi-Lumianna nimen.... Ei löytynyt.. Soitin sitten tällä ystävälle, että mitä ihmettä?? Kun nämä kuitenkin kuuluvat kirkkoon.. Ystävä sanoi, että tytöstä tuli siis Lumianna Charlotte Vanamo.. Mistäköhän tuon Helmin tuohon eteen vetäsin?? :)

Yhteistyössä