Onkos muut törmänneet (useinkin? ) pilantuneisiin vauvojen purkki ruokiin?

Avasin purkin peruna-porkkanasosetta ja se oli pilalla. Päiväystä oli 2012 asti ja purkki piti napsahtavan ääneen eli oli ollut kunnolla kiinni. Silti oli ihan pilaantunutta se sose. Onko muille tullut näitä vastaan? Mietin siis vaan, että onko yleistä vai harvinaista tämmönen!
 
"Sara"
Eipä ole ikinä tullut vastaan.

Miten muuten sulla maito riitti vauvalle? Jäit mieleen, kun kyselit pari kuukautta sitten neuvoja ja jostan syystä aina silloin tällöin olen miettinyt, että onnistuiko imetys sulla...
 
33333
Mistä huomasit sen olevan pilaantunutta? Eikös ne takaa, että ruoka on syötävää jos kansi napsahtaa? Mä oon joskus miettinyt, että jollen huomaakaan, että olis pilalla. Ne maistuu muutenkin usein aika pahalta ja ulkonäöstä on vaikee sanoa mitään kun soseena on.
 
54trf
Itseasiassa juuri pari viikkoa sitten avasin yhden purkin, eikä se napsahtanut!!! En tehnyt asialle mitään, siis ottanut yhteyttä minnekään tai mitään, vaan heitin vain pois. Näin on käynyt muistaakseni kerran aiemminkin... Ollaan kyllä ostettu aika paljon noita purkkeja... Kyse oli yli 1 vuotiaiden purkkiruoista, mutten muista oliko Piltti vai Bona kyseessä.
 
[QUOTE="Sara";23019880]Eipä ole ikinä tullut vastaan.

Miten muuten sulla maito riitti vauvalle? Jäit mieleen, kun kyselit pari kuukautta sitten neuvoja ja jostan syystä aina silloin tällöin olen miettinyt, että onnistuiko imetys sulla...[/QUOTE]

Meijän poika ei jotenkin osannut vaan imeä (enkä yhtään ihmettele, kun hällä on niin suppea imuote, pullostakin välillä vaikea saada hyvä ote ja tuttia ei osaa imeä kunnolla myöskään ) niin siirryin pumppaamaan maidon hälle. Kolmen kuukauden kohdalla lopetin, kun siihen meni kaikkineen 2-3h päivässä. (eli kaikki vähänkään vapaa-aikani :D ) Maitoa kyllä oli, pumppasin 500-650ml päivässä. :) Joten täyimetin 5vkoa, osaimetin sen jälkeen 2vkoa ja 3kk asti pumppasin.
 
Mistä huomasit sen olevan pilaantunutta? Eikös ne takaa, että ruoka on syötävää jos kansi napsahtaa? Mä oon joskus miettinyt, että jollen huomaakaan, että olis pilalla. Ne maistuu muutenkin usein aika pahalta ja ulkonäöstä on vaikee sanoa mitään kun soseena on.
Se sose on sellasta löysää, mutta tasaista normaalisti ja nyt oli kokkareista ja jotenkin "juoksettunutta". Haisi myös pahalle! Olen maistanut soseita joka kerta ennen tarjoamista ja sitä en uskaltanut ulkonäön ja hajun perusteella edes maistaa vaan heitin suoraan pois :-D
 
Taitaa siis olla harvinaista! Pikkusen meni kylmät väreet, kun ajattelin mitä ois tullu jos olisin syöttäny vahingossa sellasta pilaantunutta... Eipä varmaan kuitenkaan tarvitse alkaa "pelkäämään" vastaavaa, jos näin vähän on muilla ollu... :)
 
"vieras"
Itse asiassa mä avasin nestle bonan peruna porkkana 4 kk soseen, korkki napsahti oikeaoppisesti ja sen koostumus oli hyvin vetinen ja näytti oudolta, en ees haistanu sitä vaan heitin menee. Seuraava purkki oliki ok. Ja ihan lähiaikoina ostettu.

Muuten vuodesta 2007 on käytetty satoja purkkeja eikä koskaan mitään.
 
huolimaton mamma
Se sose on sellasta löysää, mutta tasaista normaalisti ja nyt oli kokkareista ja jotenkin "juoksettunutta". Haisi myös pahalle! Olen maistanut soseita joka kerta ennen tarjoamista ja sitä en uskaltanut ulkonäön ja hajun perusteella edes maistaa vaan heitin suoraan pois :-D
No hitto. Minäpä se vaan syötin tytölle sellaisen soseen, joka tapaa yleensä olla just sellasta löysää, mut nyt oli kokkareista. Korkki napsahti, en haistellut.. :ashamed:
Mutta hyvällä ruokahalulla vauva sen söi, eikä mitään mahaoireita tullut. Ajattelin vaan, että miksiköhän tämä koostumus on nyt tällainen *olankohautus* ja lusikkaa toisensa perään suuhun.
 
[QUOTE="vieras";23020320]Itse asiassa mä avasin nestle bonan peruna porkkana 4 kk soseen, korkki napsahti oikeaoppisesti ja sen koostumus oli hyvin vetinen ja näytti oudolta, en ees haistanu sitä vaan heitin menee. Seuraava purkki oliki ok. Ja ihan lähiaikoina ostettu.

Muuten vuodesta 2007 on käytetty satoja purkkeja eikä koskaan mitään.[/QUOTE]


Tää mun purkki oli Pilttiä. Tosin sama valmistaja?
 

Yhteistyössä