Onkos muita jotka ei meikkaa kuin lähinnä juhliin?

Ursus maritimus

Aktiivinen jäsen
28.06.2005
2 335
1
36
Minä en vaan jotenkin saa itsestäni niin paljoa irti että jaksaisin/viitsisin meikata :ashamed: Kyllähän se varmaan mieltä piristäis mutku ei vaan jaksa. Ja sit minä oon sellanen silmien hankaaja että kun joskus jopa ripsaria laitan niin kohta tajuankin että "ai nii!" ku oonki taas hangannu ripsarit pitkin silmää :D

Mm profiilissa on kuva minusta missä ollaan miehen kolmekymppisiä viettämässä ravintolassa ja eipä ole mulla yhtään meikkiä. Iho on tosi epätasaisen värinen aina (kuten näkyy) niin siinäkin mielessä ois varmaan hyväksi käyttää jotain meikkivoidetta. Mutta mistä sitä virtaa ja intoa sait meikkaus hommiin?

Hukkaan menis sekin tälläytyminen jos sitä joka päivä harrastaisi.Yksikseen täällä kotonahan mä päivät olen kun mies on töissä ja poika koulussa.Ja eipä niitä tunnu paljon kiinnostavan että onko mulla ripsaria ja huulipunaa vai ei=),joten jätän niiden käytön vain juhliin.

Peiliin katsomisesta saan intoa meikkaukseen. Ja koska mun iho on myös epätasaisen värinen ilman meikkiä. Kotioloissa en aina meikkaile, etenkin jos olen lähdössä samana päivänä salille niin turhaan siellä meikit naamassa hikoilee. Nyt kun on ollut salikäynnit tauolla, on tullut meikattuakin paljon enemmän..

Enkä sinnekään juhliinkaan juuri ollenkaan. Olen onneksi tumma nainen joten väriä on omasta takaa. Huulikiiltoa joskus käytän. Joskus kun mut on oikein ammattilaiset meikannut niin ei mua samaksi tunne. Joten jos itsekin vaan näkisin vaivaa olisin oikeinkin kivan näköinen, En vaan jaksa : (

Mun esikoinen (13v) laittaa joka päivä kouluun ripsiväriä ja kajaalia sekä puuteria. Sit kaupungille ja diskoon vielä lisäksi luomiväriä ja huulikiiltoa.
Tyttö sit mullekin välillä vihjailee että mammakin vois vähän ehostaa itteensä :whistle:

Mä en meikkaa edes niihin juhliin. Kaikki meikitkin on varmaan jo roskis kamaa jos ne vaan jaksas käydä läpi.
Mua ei itseäni haittaa pätkääkään meikittömyyteni enkä osaa kohottaa mielialaani meikkaamalla, eli en saa siitä mitään tyydytystä tai pirteämpää mieltä. Jos mun pitää piristää mieltäni jollainlailla, niin leivon vaikka hyviä suklaamuhvinsseja tai laulelen pojan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä en meikkaa edes niihin juhliin. Kaikki meikitkin on varmaan jo roskis kamaa jos ne vaan jaksas käydä läpi.
Mua ei itseäni haittaa pätkääkään meikittömyyteni enkä osaa kohottaa mielialaani meikkaamalla, eli en saa siitä mitään tyydytystä tai pirteämpää mieltä. Jos mun pitää piristää mieltäni jollainlailla, niin leivon vaikka hyviä suklaamuhvinsseja tai laulelen pojan kanssa.

Hirmuisen terve ajattelutapa =)

Eipä sitä oo viimeaikoina paljoa harrastettu...jopa niin paljon laiskottaa että keittiön pöydällä on jo kaks viikkoo odottanut hius- ja kulmaväri...ei huvita :snotty:

Yhteistyössä