Eka numero taulusta ja toka valokuvastaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:mikä ihme on tietsikan salasana? |O
Kun siihen laittaa ne kaksi lukua mitkä on saanut, eli olikohan ne 34 ja 16, mutta en kyllä muista kumpi luku tuli ensin.. Olen vähän huono neuvomaan, kun painelen aina vaan ja sitten en enää muista mistä tuli mitäkin yms.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:mikä ihme on tietsikan salasana? |O
valokuva reiästäAlkuperäinen kirjoittaja ap:eli eiks sillä ikkunalla oo mitään merkitystä?
Ikkunasta mä ainaki otinAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Tai siis miten se valokuva pitää ottaa? missä kohti?
Samassa lopulta oon. Niistä ihmisistä siinä oven vieressä yks on hävinnyt... oisko sillä jotain merkitystä? Ja avain ja valokuva on yhä käytettävissä. Pääsin just vauhtiin, mutta hetkeksi mentävä.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Sain valokuvan ja tietokoneeseen tulit teksti et pitää avata ovi ja poistua.. Mut ovi ei aukea ja multa puuttuu vielä yks tavara
pääsitkö ovesta ulos? Ihme ohje ku ukkelista mitään puhuttuAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kirjahyllyn vierestä löyty ukkeli, sit pääsin läpi!
Juu pääsinAlkuperäinen kirjoittaja annnas:pääsitkö ovesta ulos? Ihme ohje ku ukkelista mitään puhuttuAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Kirjahyllyn vierestä löyty ukkeli, sit pääsin läpi!
PatteriAlkuperäinen kirjoittaja ap:patteri käytetty...Sakset olen myös saanut mut en keksi mitä niillä tehdään
Saiks sä sen toimimaan vai pitikö patteria ladata eka?Alkuperäinen kirjoittaja ap:patteri käytetty...Sakset olen myös saanut mut en keksi mitä niillä tehdään
ei tuo kakkakikkare heilu kyllä sen enempää patterin kanssa ku ilmankaaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Saiks sä sen toimimaan vai pitikö patteria ladata eka?Alkuperäinen kirjoittaja ap:patteri käytetty...Sakset olen myös saanut mut en keksi mitä niillä tehdään
Mistä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:löysin vaalean punaisen avaimen