Siis se on vaan kai vihje. Sellanen paperinpalanen jossa vihjataan että salasana on picture and photo ym.Alkuperäinen kirjoittaja kamu:no kerro miten koodivihje sopii ja mihin?Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Se picture-juttu on sen pöydän alla olevan punasen lootan sivussa.
Mulla on koodivihje, suti, avain ja poslaitettu nelivärinen neliö. Ootteko löytäny muuta?
Entäs se kaiuttimen vihje päivämäärästä..?
sainkin ne jo paikoilleenAlkuperäinen kirjoittaja ap:minne patterit tulee?
Samajuttu, sain tauluun kuvan ja tietokoneeseen koodin, mutta ovi ei aukea..Alkuperäinen kirjoittaja annnas:tietokone sano että exit now mutta ovi ei aukee :/
onko sulla jo jotain siinä vikassa tavara ruudussa oikealla?Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Samajuttu, sain tauluun kuvan ja tietokoneeseen koodin, mutta ovi ei aukea..Alkuperäinen kirjoittaja annnas:tietokone sano että exit now mutta ovi ei aukee :/
patterit ja kameraAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä oon ihan pihalla :ashamed:
En keksi salasanaa vaikka kuvan tauluun sainki. Ja multa puuttuu 4 tavaraa
samassa oonAlkuperäinen kirjoittaja annnas:mulla puuttuu joku tavara vielä vikasta ruudusta, varmaan siksi ovi ei aukee.
kameraa
no patterit nyt löysinki. miten mä en tota laatikkoo aiemmin saanu aukiAlkuperäinen kirjoittaja annnas:patterit ja kameraAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:mä oon ihan pihalla :ashamed:
En keksi salasanaa vaikka kuvan tauluun sainki. Ja multa puuttuu 4 tavaraa
Ei ole mitään, eli varmaan jotain puuttuu, mutta ei kyllä yhtään hajua mistä sen voisi saada.Alkuperäinen kirjoittaja annnas:onko sulla jo jotain siinä vikassa tavara ruudussa oikealla?Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Samajuttu, sain tauluun kuvan ja tietokoneeseen koodin, mutta ovi ei aukea..Alkuperäinen kirjoittaja annnas:tietokone sano että exit now mutta ovi ei aukee :/
mie keksin vaan sen kaiuttimen vihjeen mut miten sitä käyttää :/ avain on ainoa esine noista mitä voin vielä käyttää paperin ja kuvan lisäksiAlkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Ei ole mitään, eli varmaan jotain puuttuu, mutta ei kyllä yhtään hajua mistä sen voisi saada.Alkuperäinen kirjoittaja annnas:onko sulla jo jotain siinä vikassa tavara ruudussa oikealla?Alkuperäinen kirjoittaja tiiseli:Samajuttu, sain tauluun kuvan ja tietokoneeseen koodin, mutta ovi ei aukea..Alkuperäinen kirjoittaja annnas:tietokone sano että exit now mutta ovi ei aukee :/
onko sulla suti apuna?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Miten koodi tauluun?? EI toii vaikka klikkailen kulmia vihjeen antamassa järjestyksessä :kieh:
???Alkuperäinen kirjoittaja kamu:mitä kameralla tehdään? patterit on .
Sillä kai jotenkin otettiin kuva ja sitten se kuva ilmestyy sinne pöydän alle, tulostimeen kait.Alkuperäinen kirjoittaja kamu:mitä kameralla tehdään? patterit on .
höh, no jopas nyt..Alkuperäinen kirjoittaja annnas:lunttasin ohjeita ja sen perusteella oon tehny kaiken, onkohan sitten väärä järjestys :/ Kalenterin avulla saa vaan sen avaimen takasta ku aattelin että se oli siellä jo valmiina.