Onkohan valvojat jossain lomailemassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ziizuz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

ziizuz

Vieras
Joku angstinen tyyppi pesiytynyt, tai ehkä niitä on sitten enemmänkin. Ärsyttää lukea asiallisia ketjuja, kun väliin on tungettu jotain asiaan kuulumattomia herjoja. :kieh:
ja just kun mulla olis aikaa palstailla. Meen nukkuun! |O

Voi kun olisinkin. Töissä olin, juuri tulin kotiin, kohta alan laittaa ruokaa ja sen jälkeen jatkan töitä.

Kannattaa linkittää sellaiset ketjut tuohon ylhäällä olevaan "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille".

[QUOTE="vieras";23119515]Creo que una bruja de la cocina en México con un hombre montado en una mula, la salida del sol.[/QUOTE]

Google kääntäjä on sitten ihana. :kiss:
Mielestäni keittiö noita Meksikossa mies ratsastus muuli, auringonnousu.

ne on menneet halvalla lomalle Egyptiin ;) Naapurimaat muuten lentää sinne lomalentoja ja nyt saa 2viikon täyshoidon koko perheelle 1800e että empä yhtään ihmettele jos joku sinne lähteekin lämmittelemään :)

Kyllä ärsyttää kun on vaikka keskustelua jostain miehen huonoudesta niin joku kirjoittaa että kannattaa laittaa sloggihenkselit!!? Siis mikä helk..ti on sloggihenkseli? Kyllä itselläni on sen verran vatsaa ja takapuolta että pysyy sloggihousut ylhäällä ilman henkseleitä!! Jotkut laihat anorektikotko siellä keljuilee? En ymmärrä...

Kyllä ärsyttää kun on vaikka keskustelua jostain miehen huonoudesta niin joku kirjoittaa että kannattaa laittaa sloggihenkselit!!? Siis mikä helk..ti on sloggihenkseli? Kyllä itselläni on sen verran vatsaa ja takapuolta että pysyy sloggihousut ylhäällä ilman henkseleitä!! Jotkut laihat anorektikotko siellä keljuilee? En ymmärrä...

Mäkin oon ihmetellyt noita sloggihenkseleitä pidemmän aikaa. ANttilasta kysyin mutta meni myyjä niin kumman näköiseksi että oli parempi poistua paikalta.

ne sitten anaalysoi! en ois täällä mutta kun jonkun pitää vahtia pepaa että jonen tiedä ketkä mutta näin suomi toimii!kun osaa kertoa mitä senyt tarkotti. voin sanoa niile tarkkailijoille maan alle menty.

Yhteistyössä