Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tässä mun salainen ase parempaan lenkkiin ja lenkistä palautumiseen
>
http://www.harjoittelu.net/kreatiini-mita-missa-milloin/a/19
Mun myös
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tässä mun salainen ase parempaan lenkkiin ja lenkistä palautumiseen
>
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mitä sekoilet? Sanoin vain, että kansanuskomus että rasva palaa vasta 30min päästä ei pidä paikkaansa. Toki tähän voisi kirjoittaa rutkasti juttua kehon glykogeenivaroista ja rasvan käyttämisestä energiana, mutta se ei liene fiksua kun ap ei edes tiedä mikä on proteiini?
Siis ihan rautalankakysymys, onko siihen vaikea vastata?
Vai pitääkö tästä nyt rivien välistä ymmärtää, että rasva alkaa palamaan samantien, kuinka tehokkaasti se sitten palaa, riippuu mm. noista glykogeenivaroista sun muista asioista?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tässä mun salainen ase parempaan lenkkiin ja lenkistä palautumiseen
>
Mun myösMutta ap:lle ei varmaan tässä vaiheessa kovin ajankohtainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mitä sekoilet? Sanoin vain, että kansanuskomus että rasva palaa vasta 30min päästä ei pidä paikkaansa. Toki tähän voisi kirjoittaa rutkasti juttua kehon glykogeenivaroista ja rasvan käyttämisestä energiana, mutta se ei liene fiksua kun ap ei edes tiedä mikä on proteiini?
Vai pitääkö tästä nyt rivien välistä ymmärtää, että rasva alkaa palamaan samantien, kuinka tehokkaasti se sitten palaa, riippuu mm. noista glykogeenivaroista sun muista asioista?
No kun mä en tajunnut niitä kaikkia sun ööö äää juttuja.Elä hikeenny.
Rasva alkaa palaa kun kehon glykogeenivarastot on tyhjennetty. Eli kehon tarvii alkaa käyttää rasvaa energiana. Mutta kuten äitiyslomalainen kirjoitti, se energian kuluminen ei välttis tapahdu ainoastaan siinä harjoituksen aikana. Vaan myös myöhemmin. Mm. sen takia tohon ei oo mtn rautalankavastausta antaa.
Mutta kyllä sitä energiaa kuluu siis lyhyemmälläkin lenkillä kuin 30min.
Koko 30 minuutin voit unohtaa. Ei sillä ole mitään väliä. Riippuu niin paljon siitä mitä olet syönyt, minkä kokoinen olet jne. Yksittäisen lenkin pituus ei ratkaise mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mitä sekoilet? Sanoin vain, että kansanuskomus että rasva palaa vasta 30min päästä ei pidä paikkaansa. Toki tähän voisi kirjoittaa rutkasti juttua kehon glykogeenivaroista ja rasvan käyttämisestä energiana, mutta se ei liene fiksua kun ap ei edes tiedä mikä on proteiini?
Rasva alkaa palaa kun kehon glykogeenivarastot on tyhjennetty. Eli kehon tarvii alkaa käyttää rasvaa energiana. Mutta kuten äitiyslomalainen kirjoitti, se energian kuluminen ei välttis tapahdu ainoastaan siinä harjoituksen aikana. Vaan myös myöhemmin. Mm. sen takia tohon ei oo mtn rautalankavastausta antaa.
Eli tuo 30min on liian lyhyt/pitkä aika? Vaiko enemmänkin yksilökohtainen?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tässä mun salainen ase parempaan lenkkiin ja lenkistä palautumiseen
>
Ohos.. sulla hyvässä hapessa lihakset. *katsoi kuvan*
Mulla "tonne päin kunto" tässä yli vuo sittenLaiskistuin hetkellisesti nyt ennen raskautta ja raskauden aikan en ole ollut fyysisesti kunnossa kuntoilemaan. Ensi kerta aikuiselämässä kuntoilussa taukoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Rasvan palamisesta.. Yöllä kun lihaksesi kasvavat levossa. Eivät suinkaan silloin lenkkeillessä.. Niin silloin myös palaa energiaa! Aamulla saatat olla sutjakassa kunnossa aina välillä kun aineenvaihdunta on tehnyt tehtäviään. Lenkkeillessä parhaita on aina aamut ulkonäön kannalta.. varsinkin jos ei syö kovin suolaisia edellisenä päivänä.
Paitsi että samaan aikaan on aika vaikea lihaksen kasvaa ja rasvan palaa. Jonkin verran sitä voi tapahtua aloittelevalla liikkujalla, mutta pääsääntöisesti jompi kumpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Rasvan palamisesta.. Yöllä kun lihaksesi kasvavat levossa. Eivät suinkaan silloin lenkkeillessä.. Niin silloin myös palaa energiaa! Aamulla saatat olla sutjakassa kunnossa aina välillä kun aineenvaihdunta on tehnyt tehtäviään. Lenkkeillessä parhaita on aina aamut ulkonäön kannalta.. varsinkin jos ei syö kovin suolaisia edellisenä päivänä.
Paitsi että samaan aikaan on aika vaikea lihaksen kasvaa ja rasvan palaa. Jonkin verran sitä voi tapahtua aloittelevalla liikkujalla, mutta pääsääntöisesti jompi kumpi.
Noinhan se on, että pitää valita joko kunnon kohotus tai laihdutus. Tosin huom lihasten kasvattaminen parantaa ulkomuotoa paremman ryhdin yms. muodossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tässä mun salainen ase parempaan lenkkiin ja lenkistä palautumiseen
>
Mulla "tonne päin kunto" tässä yli vuo sittenLaiskistuin hetkellisesti nyt ennen raskautta ja raskauden aikan en ole ollut fyysisesti kunnossa kuntoilemaan. Ensi kerta aikuiselämässä kuntoilussa taukoa.
Kiitsa.Mulla kävi hyvä säkä kun pystyin joten kuten treenaamaan raskausajankin. Ja salille heti kun neiti oli 2-viikkonen. Koskas sulla on LA?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tässä mun salainen ase parempaan lenkkiin ja lenkistä palautumiseen
>
Kiitsa.Mulla kävi hyvä säkä kun pystyin joten kuten treenaamaan raskausajankin. Ja salille heti kun neiti oli 2-viikkonen. Koskas sulla on LA?
Marraskuun 30 pnäSaattaa tulla jo pari vk aiemmin jos synnytysajat kulkee suvussa yhtään! Vauvalla on mennyt masussa hyvin kaikkien tutkimusten mukaan
Itse olen ollut ihmisraato hyvistä ruuista, hoidoista ym. huolimatta! Mutta kyllä tämä tästä.. Nyt jo kävelen .. mitä nyt supistuksilta ( kivuliaat) pystyn
Sun käsivarret on erityisen hienot. Selässä toi viuhkakin muodostunut hienosti ! Itse pyrin aina treenatessa saamaan sitä viuhkaa.. Mulla toi vartalo on muuten enemmän poikamainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Koko 30 minuutin voit unohtaa. Ei sillä ole mitään väliä. Riippuu niin paljon siitä mitä olet syönyt, minkä kokoinen olet jne. Yksittäisen lenkin pituus ei ratkaise mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mitä sekoilet? Sanoin vain, että kansanuskomus että rasva palaa vasta 30min päästä ei pidä paikkaansa. Toki tähän voisi kirjoittaa rutkasti juttua kehon glykogeenivaroista ja rasvan käyttämisestä energiana, mutta se ei liene fiksua kun ap ei edes tiedä mikä on proteiini?
Eli tuo 30min on liian lyhyt/pitkä aika? Vaiko enemmänkin yksilökohtainen?