M
marianna
Vieras
putoaako mun paino jos teen näin: lenkkeilen joka päivä niin että saan hien pintaan ja syön hedelmiä ja muroja ja puuroa sekä juon rasvatonta maitoa ja vettä enkä mtn muuta. onnistunko?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen.
Ei pidä paikkaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyllä unohtaisin turhat hiilihydraatit ja söisin reippaammin proteiinia, kanaa ja kalaa ainakin ehdottomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Murot eivät ehkä ole terveellisimmästä päästä. Missä ovat proteiinit, miten meinaat turvata B12-vitskun saannin? Lenkkeilyssä hikikään ei ole oleellisin, vaan kesto. Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen. Ja muista, repsahtamista voi välttää sillä, että joskus antaa itselleen jotain nannaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen.
Ei pidä paikkaansa.
Ok, olen aina valmis oppimaan uutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Murot eivät ehkä ole terveellisimmästä päästä. Missä ovat proteiinit, miten meinaat turvata B12-vitskun saannin? Lenkkeilyssä hikikään ei ole oleellisin, vaan kesto. Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen. Ja muista, repsahtamista voi välttää sillä, että joskus antaa itselleen jotain nannaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen.
Ei pidä paikkaansa.
Juu, tuo on joku ihmeellisen sitkeä kansanuskomus, josta ei tosiaan ole mitään tieteellistä näyttöä.
Ap:lle miten yleensä turvaat proteiinin saannin? Oletko ylipäätään tietoinen mikä on proteiini? Ihminen tarvitsee muuten myös rasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja marianna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyllä unohtaisin turhat hiilihydraatit ja söisin reippaammin proteiinia, kanaa ja kalaa ainakin ehdottomasti.
en syö lihaa ollenkaan olen kasvissyöjä..
Alkuperäinen kirjoittaja marianna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kyllä unohtaisin turhat hiilihydraatit ja söisin reippaammin proteiinia, kanaa ja kalaa ainakin ehdottomasti.
en syö lihaa ollenkaan olen kasvissyöjä..
Alkuperäinen kirjoittaja marianna:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen.
Ei pidä paikkaansa.
Juu, tuo on joku ihmeellisen sitkeä kansanuskomus, josta ei tosiaan ole mitään tieteellistä näyttöä.
Ap:lle miten yleensä turvaat proteiinin saannin? Oletko ylipäätään tietoinen mikä on proteiini? Ihminen tarvitsee muuten myös rasvaa.
ei mitään tietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen.
Ei pidä paikkaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen.
Ei pidä paikkaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin jälkeen.
Ei pidä paikkaansa.
No siis mitä ja miten ei pidä paikkansa? Rasva alkaa palaa vasta reilun puolen tunnin päästä... ööö ja äää? Alkaako se palamaan heti vai vasta tunnin päästä? Vai palaako se koko ajan?
Semmoinen kyllä on kun rasva-aineenvaihdunta, johon kroppa siirtyy kun ei ole verensokereita enää tuosta vaan käytettävissä. Sillä taas pystyy liikkumaan pitkään, muttei mitenkään maksimitehoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Rasvan palamisesta.. Yöllä kun lihaksesi kasvavat levossa. Eivät suinkaan silloin lenkkeillessä.. Niin silloin myös palaa energiaa! Aamulla saatat olla sutjakassa kunnossa aina välillä kun aineenvaihdunta on tehnyt tehtäviään. Lenkkeillessä parhaita on aina aamut ulkonäön kannalta.. varsinkin jos ei syö kovin suolaisia edellisenä päivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mitä sekoilet? Sanoin vain, että kansanuskomus että rasva palaa vasta 30min päästä ei pidä paikkaansa. Toki tähän voisi kirjoittaa rutkasti juttua kehon glykogeenivaroista ja rasvan käyttämisestä energiana, mutta se ei liene fiksua kun ap ei edes tiedä mikä on proteiini?