Onkohan täällä vielä ketään?? Miksi mun kuukautiset ei ala?? Kaksi viikkoa myöhässä ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
kivut olleet kovat jo yli kaksi viikkoa. Siis kuukautiskivut. Voiko ne tällla lailla vain muka jäädä pois. Raskaana en ole, jos joku sitä miettiin, testit on tehty ja negaa on.

Koskaan ennen ei ole tällaista ollut

Mullon ollu just toisin päin. Menkat tuli ja meni ja silti olo on ihan samanlainen kun raskaana ollessa varhasilla viikoilla. Oksettaa, kuvottaa, väsyttää jne. Ja negaa testi näytti, pakko oli varmistaa vaikka ne menkatkin justiin tuli.
Ja tosta on viikko kun tää kuvotus alko eikä tunu että hellittäs millään :/ Mahtaako minkään sorttinen mahatautikaan kestää näin kauaa?

oliko sulla eka vastaaja myös raskaustestit negatiivisia? Mulla ei ole mitään raskausoireitakaan, rinnatkin on ikään kuin lakannut olemasta. Ei siis edes mitään pms-oireiden tyyppisiä Ainoastaan noita kuukautiskipuja.

Joo kookosta, ihmetyttää kyllä nämä jutut, kun ei tiedä, miten pitäisi suhtautua.

mulla just viime kuussa jäi kuukautiset kokonaan väliin, ei ole ennen moista tapahtunu ja mullakin niitä menkkakipuja oli melkein koko ajan, joka päivä olin varma et nyt ne alkaa...no alkohan ne sit viimein ja kierron pituudeks tuli 60 päivää. raskaustestin minäkin hädissäni tein

Voiko mulla laihdutus viivästyttää menkkoja ja imetys myös?kohta viikon myöhässä,yleensä ovat alkaneet viikkoa tai päivää pari aikaisemmin.
Ja raskaana en ole.
2kuukauden aikana olen laihtunut 12kg.

Yhteistyössä