Onkohan posliini nelikymppisen miehen mielestä "vähän liikaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäkysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmäkysymys

Vieras
Joojoo tyhmä kysymys, ette voi tietää mitä joku yksittäinen ihminen ajattelee jne.
En nyt vaan voi mitään, että jännitän vähän ja haluaisin olla "täydellinen" kun seksin aika tulee. En epäile, etteikö mieheni arvostaisi minua sellaisena kuin olen..

Onko poslari tuon ikäisen mielestä siis vähän liikaa jo? Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

No ei todellakaan ole. Mä en ole muunikäisiä pitkään aikaan deittaillutkaan ja kaikki on kyllä tykänneet mun poslarista. Karvainen malli olisi ennemminkin kauhistus.

Ei, mutta kuten itse tiedät, riippuu ihan miehen omasta mausta.

[QUOTE="vieras";28651506]Mä olen tätä kysynyt monelta mieheltä ja jokanen on sanonut, että poslari on ruma ja ei kiihota.Ei sovi aikuiselle naiselle.[/QUOTE]

Samat kommentit kuulleena. Siistitty on paras, ei tuheroa eikä posliinia.
Mä en oikeen muutenkaan tajua sitä, posliini ei aikuiselle oikeen mun mielestä sovi, mutta kukin tavallaan.

Minä en liiemmin alapäätäni edes siisti, kun konstit siihen on niin onnettomat. Ihokarvanpoistovoiteet eivät tehoa ja höylääminen saa vain aikaan punoitusta ja kipeitä näppyjä. Yleisiä uimarantoja en harrasta ja omalla kesämökillä ei niin haittaa, vaikka bikinirajat eivät niin siistit olekaan. Olen 42 v, ja tähän ikään mennessä on ehtinyt tulla vastaan jos jonkinlaista ja monenikäistä rakastajaa, ja kaikille on aina pano kelvannut. Eikä seurustelusuhteissakaan kukaan ole valittanut. Ja nykyinen aviomieskin sattuu pitämään enemmä karvaisesta versiosta. Näyttää hänen mielestään siltä kuin aikuisen naisen pitääkin näyttää.

No tuheroa en ehtisi edes kasvattaa:D

Tähän asti olen aina ollut posliini. En harrasta irtosuhteita ja nyt sinkkuaikana on voinut ajatella vain itseään, koska tiedän ettei kukaan mies alapäätä näkisi edes.

Uusimmat

Yhteistyössä