Onkohan päivän ruokaa vielä kysytty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Ne enivei... milläs ajattelitte tänään perheenne ravita? Mä kahden vaiheilla lähteäkö kauppaan vai ei, kun nyt ei vielä oikein tee mieli mitään ruokaa. Mutta jospa saisin idean jonkun toisen tän päivän ruuista =)

Munkin pitàisi kai raahautua kauppaan, mutta pàà yhtà tyhjà kuin sulla. Pàivàllà en ole syònyt mitààn terveellistà vaan kàynyt ajoittain jààkaapilla noukkimassa jotakin..... Eilen keksin nuo valkosipulikorput (jotain crostinin ja bruschettan vàliltà). Ei ole houkuttavan nàkàisià, mutta nammmmm

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Munkin pitàisi kai raahautua kauppaan, mutta pàà yhtà tyhjà kuin sulla. Pàivàllà en ole syònyt mitààn terveellistà vaan kàynyt ajoittain jààkaapilla noukkimassa jotakin..... Eilen keksin nuo valkosipulikorput (jotain crostinin ja bruschettan vàliltà). Ei ole houkuttavan nàkàisià, mutta nammmmm
Mä kun näin nikkisi tässä ketjussa, eka ajtus oli: voi ei, mun salvia!!!!! :D Nostin nimittäin yrtit alkusyksystä pihalta keittiön ikkunalaudalle ja enpä olekaan hetkeen muistanut niitä kastella :ashamed: