onkohan mulla kohdunkaulan syöpä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mmmm"

Vieras
Mitään vuotoja ei ole ollut, kohtua ei ole.Hiivatulehdus päällä.Eilen kun sillä kovalla muovisella asettimellä voidetta laitoin hankalassa asennossa, niin sohin moneen kertaan ennen ku meni kunnolla.Asetinta pois vedettäessä huomasin et siinä on selkeesti punasta eli verta.
Papaan olen menossa ke kun on samalla terveystarkastus.Vai olisko to asetin jotenkin raapinu ja siks tuli?Papan jälkeen mulla on aina tullu verta mut silti ollu kunnossa.Edellisestä papasta on kauhukseni nelisen vuotta.Yleensä käyny useammin.

En tiedä millainen asetin sulla on mutta mä onnistuin hankkimaan itselleni haavan alapäähän asettimella. Se on hemmetin terävä. Ainakin se canestenin emätinvoide asetinputkilo.

musta tuntus loogiselta, että olet vaan sillä asettimella saanut jonkun haavan aikaiseksi. Limakalvot on kuitenkin aika ohuet ja helposti haavoittuvat ihan terveinäkin. Sinuna mainitsisin asiasta kuitenkin sen terveystarkastuksen yhteydessä, mutten panikoisi.

[QUOTE="vieras";29146440]musta tuntus loogiselta, että olet vaan sillä asettimella saanut jonkun haavan aikaiseksi. Limakalvot on kuitenkin aika ohuet ja helposti haavoittuvat ihan terveinäkin. Sinuna mainitsisin asiasta kuitenkin sen terveystarkastuksen yhteydessä, mutten panikoisi.[/QUOTE]

Juu aion kyllä mainitakin.On just antibioottikuuri menossa ja hiivahan siitä tuli, mut voihan olla jtn muutakin tulehdusta lisäks.Yritän olla panikoimatta, mutta mutta.....

[QUOTE="aloittaja";29146383]oli sitten pakko tulla vinoilemaan....saatko siitä jotain tyydytystä?[/QUOTE]

Mikähän tuossa on vinoilemista? Miksi otat neutraalitkin viestit itseesi?

[QUOTE="mmmm";29146650]Mikähän tuossa on vinoilemista? Miksi otat neutraalitkin viestit itseesi?[/QUOTE]

sorry jos päätteli väärin, mutta samalla nikillä kirjoitit ja jotenkin vain se lause....ääh...olkoon

[QUOTE="aloittaja";29146709]sorry jos päätteli väärin, mutta samalla nikillä kirjoitit ja jotenkin vain se lause....ääh...olkoon[/QUOTE]

No tuo sama nikki on puhdas vahinko, juuri huomasin sinun kirjoittaneen sillä aloituksen. Anteeksi siitä.

Noin muuten, ihan puhtaasti tarkoitin vain, etten tiedä.

[QUOTE="mmmm";29146717]No tuo sama nikki on puhdas vahinko, juuri huomasin sinun kirjoittaneen sillä aloituksen. Anteeksi siitä.

Noin muuten, ihan puhtaasti tarkoitin vain, etten tiedä.[/QUOTE]

asia ok :)

[QUOTE="vieras";29146708]Täh? Oikeesti? Paljon sulla oli biologian arvosana koulussa?[/QUOTE]

"Mikäli kohtu on poistettu kohdunnapukkaa (ja siis kohdunkaulaa) myöten, kohdunkaulan syöpää ei voi enää syntyä"

Mutta varmaan ei siis aina tuota kohdunkaulaakin poisteta. Luulin että poistetaan, olin siis väärässä.

Mutta aloittajalle, varmaan tuli haava siitä asettimesta joten jos verta ei tule enempää niin ei varmaankaan syytä huoleen :)