onkohan mulla keskenmeno??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Viikkoja vasta 6+3. Nyt alkoi nippalemaan alavatsasta oikealta ja vasemmalta vuorotellen ja viikon ajan tullut välillä hieman verta pyyhkiessä, varsinkin isommalla asialla käydessä. Veri on kirkasta, mut ei sitä paljon kerralla ole. Viimeisimmän lapsen kohdalla oli kans jotain vuotojuttua koko raskauden. Raskausoireita ei juurikaan ole, rintoja hieman pakottaa ei muuta. Mulla vasta reilun viikon päästä lääkäri. Ärsyttää tällainen epätietoisuus....

Mulla tuli pari kertaa ennemmin pikkusen verta, sitten alkoi tulla aika runsas vuoto ja hieman kipuja rv 6+1, menin ultraan ja siellä oli pienellä kaikki hyvin, jokin hematooma vuosi verta. Sain sairaslomaa ja vuotoa niukentavaa lääkettä. Hieman vielä tiputteli tuon jälkeen viikon verran, sen jälkeen ei vuotoja. Nyt rv 16 :)

Ihan normaalia tuo on, joten rauhoitu. Täällä on itketty ja surkuteltu, mutta viikonlopun jälkeen todettu että kaikki on ok. Koita olla panikoimatta, jottet nyt oikeasti saa aikaan keskenmenoa hirveällä tunneryöpyllä. Mene makaamaan ja juo lasi kuumaa kaakaota. Koita rauhoittua.

Itse menin päivystykseen ja pääsin samalle iltaa verikokeisiin ja ultraan.
Sydän löi ja sain pari viikkoa sairaslomaa, jonka jälkeen uusi ultra ja syke kuitenkin oli loppunut sitten.

Saattaa olla vaaratonta tai sitten ei. Itsellä valitetettavasti oli mutta vuoto kyllä runsastui muutamassa tunnissa joten ei siitä ollut epäilystäkään. Kipuja ei ollut eikä tuo vuotokaan mitään hirveän runsasta ollut mutta menkkojen veroista kylläkin.

Yhteistyössä