Onkohan miusta edes uusioperheeseen?

Kun mie en tajua sitä, et on siun ja miun lapsia. Mie haluisin, et touhuiltas niinkun ydinperheessä niiltä osin kuin mahdollista. En mie haluis järjestää tekemistä "vain" miun omille lapsille.
 
"Anne"
Jos olet perustamassa perhettä, niin miksi mietit jo uusiperheasioita?

Ja edelleenkään, aika kamala tuo kuvailemasi tilanne, minulla vain 1lapsi, miehellä ei yhtään ja yhteisiä ei hankita. Meillä on ihan mukavaa, eikä mietitä että minä maksan oman lapsen jutut ja keksin virikkeet joita mennään tekemään vain minä ja lapsi yms. Mies on lapselle kuin isä ja ajattelee meitä kaikkia yhdessä, ei vain itseään.
 
[QUOTE="Anne";29651193]Jos olet perustamassa perhettä, niin miksi mietit jo uusiperheasioita?

Ja edelleenkään, aika kamala tuo kuvailemasi tilanne, minulla vain 1lapsi, miehellä ei yhtään ja yhteisiä ei hankita. Meillä on ihan mukavaa, eikä mietitä että minä maksan oman lapsen jutut ja keksin virikkeet joita mennään tekemään vain minä ja lapsi yms. Mies on lapselle kuin isä ja ajattelee meitä kaikkia yhdessä, ei vain itseään.[/QUOTE]

Perhe se on uusioperhekin ;)

Meillä taas on molemmilla lapsia, useampi. Ja sit mulla on edellisestä suhteesta tytärpuoli, jota tulee välillä ikävä. Mie kun olin sille kuin oma isä ja miulla on sitä tyttöä kohtaan vahvat tunteet. Viimekskin kun nähtiin, ni hyppäs mun kaulaan ainakin minuutiks :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja voi äly ja väläys;29651295:
voi äly ja väläys
No eläpä muuta sano.

Anne, sen lisäks et siulla on kiva nimi, ni näyttäs teillä sit tolla kokoonpanolla perhe-elämä toimivan. Uusioperheessä tuntuu olevan ihan hirveesti sudenkuoppia, joihin on suht helppo tipahtaa.
 

Yhteistyössä