Onkohan mieheni veli kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "dannii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"dannii"

Vieras
Olen pannut merkille että aina kun tapaamme jossain niin hänen katseensa siirtyy alaspäin vartalollani,ja jos olemme kahden jossain esim. autossa niin olen vaistoavinani vähän hermostuneisuutta hänessä,ihan kun ei osaisi oikein olla rentona seurassani..

Hänellä on perhe ja lapsia,vaimonsa aikamoinen "justiina" ja myös ajan saatossa lihonut paljon kun taas minä olen pieni ja hoikka.Sehän ei tietenkään liity asiaan varmaan mitenkään mutta vaistoni ja hänen elekielensä kertovat että voisi olla vähän ihastunut,ehkä juuri siksi että ollaan vaimonsa kanssa tosi erilaisia.Hän on voimakastahtoinen ja tämä veli taitaa olla ihan tossun alla siinä suhteessa kun taas minä olen rauhallinen ja kiltti,hymyilevä ja aina ystävällinen ihmisille.

Onko sillä loppupeleissä mitään merkitystä, vaikka olisikin ihastunut?
Ihastuksia tulee ja menee, täytyykö niille antaa aina arvoa?

Mitä sitä omaa, tai vastapuolen parisuhdetta pilaamaan antamalla edes pientä vastakaikua?
Kyllähän se mukavaa tietenkin on, kun tuntee olevansa haluttu ja jonkun ihastuksen kohde.
Ei se silti tarkoita, että ihastunut ei olisi onnellinen oman justiinansa kanssa...

Niin tai sitten sen vaimo on nimenomaan kieltänyt katsomasta naisia ja ehkä vielä juuri sinua, veljen vaimo tuntee mustasukkaisuutta sinun vuoksesi jostain syystä. Tämän takia mies sitten väkisinkin katsoo sinua ja hermostuu seurassasi, koska on tossun alla ja vaimo on kieltänyt ottamasta yhtään vääränlaista kontaktia sinuun.

Uskomatonta, mutta saattaa olla totta. Tunnen yhden tällaisen pariskunnan ja tapauksen.

Heh,en ole pannut jussina kuin sitä omaa miestäni :). Tää vaimo kyllä on ihan normaali minun seurassa ja juttelee jne mutta toki voihan olla että on sit salaa mustis..

Onko sillä väliä? Tai siis jos sä et ole myös ihastunut. Jos et ole, niin tuo on ihan turhanpäiväistä. Et voi tietää onko vai eikö ja mistä johtuu ja kuvitteletko vain. Aivan turhaa siis. Käytä aikasi ja energiasi paremmin.

[QUOTE="...";24081069]Onko sillä väliä? Tai siis jos sä et ole myös ihastunut. Jos et ole, niin tuo on ihan turhanpäiväistä. Et voi tietää onko vai eikö ja mistä johtuu ja kuvitteletko vain. Aivan turhaa siis. Käytä aikasi ja energiasi paremmin.[/QUOTE]

Nii just, ei se pillu panemalla kulu. ;)

En ole kiinnostunut hänestä,mukava se on ja aika paljon ollaan tekemisissä mutta en mielestäni ole antanut ainakaan tietoisesti vastakaikua.Nauran ja juttelen ihan normaalisti kuten aina kenen kanssa tahansa.
Ajattelin vain tuoda täällä asian esille,en menetä yöunia sen takia :)

[QUOTE="dannii";24081119]En ole kiinnostunut hänestä,mukava se on ja aika paljon ollaan tekemisissä mutta en mielestäni ole antanut ainakaan tietoisesti vastakaikua.Nauran ja juttelen ihan normaalisti kuten aina kenen kanssa tahansa.
Ajattelin vain tuoda täällä asian esille,en menetä yöunia sen takia :)[/QUOTE]

Ok. Mä en olis varmaan vaivautunut ajattelemaan asiaa edes kovin pitkälle. Olisin antanut sen aavistuksen vaan pysyä epämääräisenä aavistuksena ja hälvetä sitten itsekseen. Koska jos tuosta tekee itselleen numeron niin siitä voi tulla numero ja se voi jotenkin alkaa vaikuttaa siihen miten suhtaudut häneen, vaikka kuinka yrittäisit olla rento ja niinkuin ennenkin. Alitajunta sanoo, että olet pohtinut ihastumista niinkin paljon että kirjoitit siitä palstalle. Ja alitajunta siirtää jotakin teidän vuorovaikutukseen ja se toinen rekisteröi sen ehkä itsekin tietämättään. Näin minä ajattelen, siksi en paljon piittaa tuommoisista aavistuksista. Paitsi jos siis itsekin olen kiinnostunut.

[QUOTE="dannii";24081190]Olen kyllä muutenkin sellainen että pohdiskelen paljon asioita ja olen vaan kinnostunu ihmisten välisestä sanattomasta viestinnästä.[/QUOTE]

Sinulla on jokin tarve tulkita asioita niin, että sinusta ollaan kiinnostuneita. =)

Onko tää aloitus jotenkin tyypillinen jossain tietyssäpäin suomea =)? Ja jos sillä on nyt jotain väliä niin pohjoisessa..

Ja sulla ikää??? Ettet vaan on mun miehen veljen eukko, aina tissit esillä ja aina kumartelemassa "muka nilkkoja kutiaa" tms. Sitten anopin luona paita leukaan asti kiinni...paitsi mää en oo mikään justiina - en vaan tykkää pukeutua siten että puolet tisseistä ulkona.

Ikää on 30v =). Ja en,en pukeudu ja käyttäydy prososoivasti tietoisesti,toki näillä helteillä pukeudun niukemmin enkä lainapeitteeseen mutta en mitenkään "esittele" itseäni.
Voihan olla että minulla vain on sex appeal,vai miten se nyt menikään..Heh,joo..

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24081591:
minulla on tollainen ystävä, joka luulee, että kaikki miehet on pyrkimässä sen hameen alle

Minulla kans. Tosin hänestä on jopa kaikki naisetkin kiinnostuneita, kun hän nyt vaan on niin seksuaalinen ja karismaattinen...
Mutta aloittajalle sen verran, että toki tuo mies voi olla ihastunut sinuun. Tai sitten hänen katseensa vaan harhailee aina kun naisia on näköpiirissä. Anna asian olla.

Yhteistyössä