Onkohan Lidlin mainoksessa pieni virhe :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Tänään tuli Lidlin viikkomainos ja etusivulla on Kartanon sika-nautajauhelihan mainos ja tuo jauheliha on tuon mainoksen mukaan hunajamarinoitua. En ole kyllä koskaan törmännyt hunajamarinoituun jauhelihaan :)

:laugh:

Itse mainoksia työkseni tekevänä tiedän, että noita sattuu ja helposti :) Sitä vaan kopioidaan valmiit tekstit muista tuotteista, ja *hups* joku pikkupräntti jäikin muuttamatta :)

En olisi yhtään ihmeissäni, vaikka olisikin. Nykyään tuntuu olevan mahdotonta löytää mitään ilman hunaja- tai muuta marinadia. Kuulemma suomalaiset ovat tykästyneet siihen (enkä kyllä ymmärrä miksi = X)

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
En olisi yhtään ihmeissäni, vaikka olisikin. Nykyään tuntuu olevan mahdotonta löytää mitään ilman hunaja- tai muuta marinadia. Kuulemma suomalaiset ovat tykästyneet siihen (enkä kyllä ymmärrä miksi = X)

sisältää natriumglutamaattia mikä taas aiheuttaa riippuvuutta...

Minä ainakin tykkään hunajamarinadista. Se on mun mielestä paras valmismarinadi kanalle. Mulle ei maistu mitkään itämaiset tms. tikka masalat tai kanelilla maustetut äklöjutskat..

Alkuperäinen kirjoittaja -jonttu-:

Minä ainakin tykkään hunajamarinadista. Se on mun mielestä paras valmismarinadi kanalle. Mulle ei maistu mitkään itämaiset tms. tikka masalat tai kanelilla maustetut äklöjutskat..

Minä ostan kaikki tuotteet marinoimattomina, mikäli vaan mahdollista.
Ja saatan hyvinkin marinoida sen itse vaikka sitten tandoorimarinadiin ; )

Yhteistyössä