S
shihtzu
Vieras
Tänään tuli Lidlin viikkomainos ja etusivulla on Kartanon sika-nautajauhelihan mainos ja tuo jauheliha on tuon mainoksen mukaan hunajamarinoitua. En ole kyllä koskaan törmännyt hunajamarinoituun jauhelihaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En olisi yhtään ihmeissäni, vaikka olisikin. Nykyään tuntuu olevan mahdotonta löytää mitään ilman hunaja- tai muuta marinadia. Kuulemma suomalaiset ovat tykästyneet siihen (enkä kyllä ymmärrä miksi = X)
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En olisi yhtään ihmeissäni, vaikka olisikin. Nykyään tuntuu olevan mahdotonta löytää mitään ilman hunaja- tai muuta marinadia. Kuulemma suomalaiset ovat tykästyneet siihen (enkä kyllä ymmärrä miksi = X)
Alkuperäinen kirjoittaja -jonttu-:kanelilla maustetut äklöjutskat..
Alkuperäinen kirjoittaja -jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja -jonttu-:kanelilla maustetut äklöjutskat..
Nyt muistin tuon nimenkin: Tandoori! Aivan uskomattoman kauheaa!
Alkuperäinen kirjoittaja -jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:En olisi yhtään ihmeissäni, vaikka olisikin. Nykyään tuntuu olevan mahdotonta löytää mitään ilman hunaja- tai muuta marinadia. Kuulemma suomalaiset ovat tykästyneet siihen (enkä kyllä ymmärrä miksi = X)
Minä ainakin tykkään hunajamarinadista. Se on mun mielestä paras valmismarinadi kanalle. Mulle ei maistu mitkään itämaiset tms. tikka masalat tai kanelilla maustetut äklöjutskat..