onkohan kukaan yh täällä harkinnut

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
asumista toisen yh:n kanssa'???? alkaa tää yksinäisyys jo riittää,mut ei noita sulhaskanditaattejakaan ole näkynyt...minä siis harkitsen(toki isommassa talossa ku tämä 2h+keittiö)
 
maija
Alkuperäinen kirjoittaja :
asumista toisen yh:n kanssa'???? alkaa tää yksinäisyys jo riittää,mut ei noita sulhaskanditaattejakaan ole näkynyt...minä siis harkitsen(toki isommassa talossa ku tämä 2h+keittiö)
hyvä idea oliskin:) ois toisesta ainakin seuraa.illat kun yleensä tuppaa olemaan aika yksinäisiä.
 
me kamun kaa heitetään välillä vistsinä että jos kummalaakaan ei ole 10 vuoden päästä ukkoa nurkissa lojuamasa niin sitten muutetaan yhteen ja rakennetaan isooo omakotitalo =)

mulla nyt 2v tyttö ja kaverilla 1,5v ja 3,5 pojat =)

ja molemmat aika täys miehiä...ei ne vaihtamalla parane ;)
 
Olen ollut yh ja muistan kuinka minäkin joskus tuumailin, että tuo yhteisasuminen voisi olla kiva juttu. Mietin jo erään ystävän kanssa asiaa. Mutta olimme lomailemassa porukalla viikon ulkomailla ja sama hotellihuone sai ajatukset muuttumaan. Kun ihmisellä on eri rytmi ja eri siisteystaso ja kahden naisen hormoniheilahtelut -ei hyvä juttu.

Mutta paritalo sen sijaan voisi olla hyvä homma. Toinen toisessa päässä, kummallakin perheellä oma rauha ja kaveri silti lähellä.
 
vieras
Ystäväni asui noin kaverinsa kanssa. Molemmilla yksi lapsi. Se kaveri löysi sitten itelleen miehen, mutta nämäpä ostivat kimpassa ison puutalon (vanha koulu). Nyt kaverikin on naimisissa ja lapsia on kumpaankin perheeseen tullut, asuminen on entisellään =). Toinen perhe asuu toista päätä talosta ja toinen toista. Keskellä on iso yhteinen tila + keittiö. Sopii heille
 
Ollaan erään ystäväni kanssa aina välillä väännetty vitsiä siitä,että perustetaan yhteinen kommuuni (hänellä myös yksi poika),mutta ollaan päädytty siihen,että ehkä ollaan pidempään ystäviä,kun pidetään vähän etäisyyttä ja omat huushollit!
Itselläni on sen verran erakkomainen luonne,että en voisi kuvitella asuvani toisen perheen kanssa samassa asunnossa.Opiskeluaikoinakin pahin painajaiseni oli,kun jouduin vuoden verran asumaan soluasunnossa!
 
jotenki silleen vois harkitaki jos ois iso talo ja molemmilla selkeesti kuitenki ne omat puolet missä asua :) ja sitte vaikka joku yhteinen tila missä vois olla,mutta kuitneki siis niin että ois tilaa olla rauhassakin...
en siis muuttais mihinkään tavalliseen kerrostalokolmioon vaan ennemmin johonki isoon omakotitaloon =)
 
Tädin (ollaan hänen kanssa hyviä ystäviä, ei parinkymmenen vuoden ikäero haittaa menoa) kanssa joskus naurettiin myös, että ostetaan iso talo jostain ja asutaan siellä lapsinemme :LOL:

En tiedä olisinko oikeasti valmis tuollaiseen, mutta minulla asuu hyvä ystävä, yh myös nykyään, naapurissa. Ollaan ystävystytty sen jälkeen kun muutin tähän taloon, ja jaamme iloja ja suruja ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Muut naapurit ovat vitsailleet, että meidän pitäs tehdä asuntojemme välissä olevaan seinään kulku toisillemme, kun kuulemma ovet käyvät jatkuvasti rapussa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amarula:
Tädin (ollaan hänen kanssa hyviä ystäviä, ei parinkymmenen vuoden ikäero haittaa menoa) kanssa joskus naurettiin myös, että ostetaan iso talo jostain ja asutaan siellä lapsinemme :LOL:

En tiedä olisinko oikeasti valmis tuollaiseen, mutta minulla asuu hyvä ystävä, yh myös nykyään, naapurissa. Ollaan ystävystytty sen jälkeen kun muutin tähän taloon, ja jaamme iloja ja suruja ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Muut naapurit ovat vitsailleet, että meidän pitäs tehdä asuntojemme välissä olevaan seinään kulku toisillemme, kun kuulemma ovet käyvät jatkuvasti rapussa =)

Ei muuta kun teette vaan
:D :D

Mun kaveri miehensä ja 3 lapsensa kanssa asuivat kolmiossa kerrostalossa ja päättivät ostaa viereisen kaksion,tekivät reiän seinään ja nyt niillä on iiiiso kämppä ja taatusti erilainen kuin monella muulla :D
 
kyllä mulla noita äiti ystäviä riittää,mutta kaikilla on myös mies,patsi serkullani..jonka kanssa en saman katon alle haluaisi..jäisi mun kontolle molempien lapset. ois se kiva ku ois joku..mut ei näin pienes asunnossa.
 

Yhteistyössä