Onkohan kaikilla naisilla ikuinen vauvakuume...???

• Viestiketjun aloittaja kuume vaivaa
  • Ensimmäinen viesti
kuume vaivaa
mies tossa tokas mulle et nyt sä haluut kolmannen lapsen ja kohta neljännenkin.Kaks ihanaa tenavaa on jo mutta kun nuoirin alkaa olla 3v niin oon alkanut haaveilee taas siitä pienestä nyytistä:)Mitä enempi mä asiaa mietin niin sitä enemmän ma haluan!Puhukaa te mulle järkee!!!!Tiedän että vaikka mies sanoi että kaks lasta on sopivasti niin saisin sen kyllä puhuttua ympäri:)

mene ja tiedä
välillä on ja välillä ei.... joskus haluais niin kovasti vielä kolmannen lapsen vaikka nuorin on vasta 9kk, mutta sitten taas tulee niitä päivä kun ajattelee ettei enää yhtääkään lisää..

vieras
en usko et ikuinen on.. kolme on jo meillä ja neljäs tulossa ja nyt rupee tuntumaan et neljännen ihanan nyytin saa ajallaan kainaloon niin sit saa riittää :) mut vannomatta paras :)

Alkuperäinen kirjoittaja EllaRo82:
Mulla tuntuu ainakin olevan. 3 on nyt ja esikoinen on 3.5v ja nyt jo vaivaa kuume vaikka kuopus on kohta 4kk..

En tiiä, mä oon ehkä hullu. :xmas:
Esikoinen 3,5 ja kuopus 4 kk. On sulla tahti! Miten jaksat? Neljättä lukemani perusteella haluat?

Blue
Mäkin luulin vielä toisen lapsen syntymän jälkeen että on. Mutta kuume katosi kun kolmas muksu syntyi ja nyt poju melken kolme ja voin sanoa että yhtään kertaa ei ole tehnyt mieli uutta vauvaa. Olen vain helpottunut kun päivä päivältä nuo kolme kasvaa.

Uskon että jokaisella naisella on oma rajansa jonka täyteen tultua ei vauvakuumetta enää tule. Toiset eivät ehkä saa mittaansa täyteen (esim. miehestä johtuen) ja tosilta ei ehkä kysellä että joko riittää (esim. lestadiolaiset).

xyi
no ei tod. ole. Ehkä sellaisilla naisilla, jotka kokevat kotiäitiyden auvoisaksi, eivätkä muuta elämää halua. Heillä onkin ehkä tarve tehdä uutta aina kun kuopuksella pukkaa 3 vuotta täyteen. Saa taas olla kotona rauhassa seuraavat kolme vuotta. Ja tätä en sanonut mitenkään pahalla. toiset vaan tykkää olla kotona ja hoitaa kotia ja lapsia. Toiset ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaahans:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaRo82:
Mulla tuntuu ainakin olevan. 3 on nyt ja esikoinen on 3.5v ja nyt jo vaivaa kuume vaikka kuopus on kohta 4kk..

En tiiä, mä oon ehkä hullu. :xmas:
Esikoinen 3,5 ja kuopus 4 kk. On sulla tahti! Miten jaksat? Neljättä lukemani perusteella haluat?
Ihan hyvin, ei valittamista. Ihanaa kun on talossa elämää :heart: . En mä sitä neljättä ihan tähän samaan tahtiin halua, mut ehkä sitten vielä joskus. =)

ei
mulla ainakaan. yhden kerran ollut vauvakuumeessa ja vauvan sain eikä sen jälkeen ole kuumetta ollut. Poika nyt 6v ja ei yhtään ole kuumetta, jää ainokaiseksi. Ikäkin tulee vastaan jo.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
mulla ainakaan. yhden kerran ollut vauvakuumeessa ja vauvan sain eikä sen jälkeen ole kuumetta ollut. Poika nyt 6v ja ei yhtään ole kuumetta, jää ainokaiseksi. Ikäkin tulee vastaan jo.
sama homma, tyttö jo 8. Ainoa lapsi, eikä kuumeilua ole ollut kertaakaan syntymän jälkeen.

mie
Mulla taitaa olla. Meillä kaks lasta 5 ja 7.. Ja monta vuotta ollu jo kova kuume, joka on vaan pahentunu... Eilen mies lupasi, että aletaan yrittään kolmatta.... :) Oon niiiiiin onnellinen :)

Yhteistyössä