Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:jos on ollut yli 2 v töissä niin se on kuukausi. Jos alle niin kaksi viikkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Siis kumpi irtisanoo: irtisanoudutko sinä itse vai irtisanooko työnantaja sinut?
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:jos on ollut yli 2 v töissä niin se on kuukausi. Jos alle niin kaksi viikkoa.
Oho, onko se noin lyhyt? Oon ollu töissä yli 10v ja nyt pohdin palaanko hoitovapaalta sinne vai mitä teen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:jos on ollut yli 2 v töissä niin se on kuukausi. Jos alle niin kaksi viikkoa.
Oho, onko se noin lyhyt? Oon ollu töissä yli 10v ja nyt pohdin palaanko hoitovapaalta sinne vai mitä teen![]()
Minulla tulee myös pian 10 vuotta täyteen nykyisellä työnantajalla ja minulla on kyllä irtisanomisaika sen jälkeen 2 kuukautta. Siksi täytyykin varmaan etsiä uutta jobia ennen sitä kun vielä pääsee kuukauden irtisanomisajalla... :|
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:jos on ollut yli 2 v töissä niin se on kuukausi. Jos alle niin kaksi viikkoa.
Minulla tulee myös pian 10 vuotta täyteen nykyisellä työnantajalla ja minulla on kyllä irtisanomisaika sen jälkeen 2 kuukautta. Siksi täytyykin varmaan etsiä uutta jobia ennen sitä kun vielä pääsee kuukauden irtisanomisajalla... :|
Mun pitäis palata toukokuun lopussa töihin eli pitää pikaisesti tehdä päätös
:ashamed: