Onkohan irtisanomisaika 3kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
jos on ollut yli 2 v töissä niin se on kuukausi. Jos alle niin kaksi viikkoa.

Oho, onko se noin lyhyt? Oon ollu töissä yli 10v ja nyt pohdin palaanko hoitovapaalta sinne vai mitä teen :whistle:

Minulla tulee myös pian 10 vuotta täyteen nykyisellä työnantajalla ja minulla on kyllä irtisanomisaika sen jälkeen 2 kuukautta. Siksi täytyykin varmaan etsiä uutta jobia ennen sitä kun vielä pääsee kuukauden irtisanomisajalla... :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:

Oho, onko se noin lyhyt? Oon ollu töissä yli 10v ja nyt pohdin palaanko hoitovapaalta sinne vai mitä teen :whistle:

Minulla tulee myös pian 10 vuotta täyteen nykyisellä työnantajalla ja minulla on kyllä irtisanomisaika sen jälkeen 2 kuukautta. Siksi täytyykin varmaan etsiä uutta jobia ennen sitä kun vielä pääsee kuukauden irtisanomisajalla... :|

Mun pitäis palata toukokuun lopussa töihin eli pitää pikaisesti tehdä päätös
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:

Mun pitäis palata toukokuun lopussa töihin eli pitää pikaisesti tehdä päätös
:ashamed:

Mulla ei ollut irtisanomisaikaa ollenkaan kun olin hoitovapaalla.
Normaalistihan se on se 1kk - 2kk.
Kysäseppä vielä liitosta, mutta minulla tosiaan näin =)

Yhteistyössä