Onkohan ensviikolla jo jossain sellaista kirppistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
mihin voi itse mennä myymään? Mulla ei ole aikaa vuokrata pöytää pariksi viikoksi ja siivoilla sitä, mutta tahtoisin kuitenkin päästä vanhoista tavaroista eroon. Ja ensviikonloppuna mulla ois aikaa :)
Pk-seudulla siis, jos löytyy. Kiitos :)

Porvoossa olisi Pikkuponin Aarreaitta -kirppis, jossa paikan pitäjä siivoaa hyllyjä ja järjestelee vaatepinoja ja tankoja myyjien puolesta. Eli ei tarvitse kuin viedä ja hakea tavaransa.

[QUOTE="tiina";23548751]Porvoossa olisi Pikkuponin Aarreaitta -kirppis, jossa paikan pitäjä siivoaa hyllyjä ja järjestelee vaatepinoja ja tankoja myyjien puolesta. Eli ei tarvitse kuin viedä ja hakea tavaransa.[/QUOTE]

Mutta se on muuten sitten lastentarvikekirppis. Tarkennuksena.

[QUOTE="tiina";23548751]Porvoossa olisi Pikkuponin Aarreaitta -kirppis, jossa paikan pitäjä siivoaa hyllyjä ja järjestelee vaatepinoja ja tankoja myyjien puolesta. Eli ei tarvitse kuin viedä ja hakea tavaransa.[/QUOTE]

Porvoo on hippasen kaukana. Ja mulla on paljon muutakin kun lastentarvikkeita. Mutta kiitos vinkistä kuitenkin :)

Kaupat taitaa olla sunnuntaisin auki, joten parkkikirppiksiä on aika vähän. Citymarketin parkkiksessa itiksessä ja malmin parkkihallissa niitä kirppiksiä on joskus ollut - kun kaupat on sunnuntaina kiinni.

Yhteistyössä