mihin voi itse mennä myymään? Mulla ei ole aikaa vuokrata pöytää pariksi viikoksi ja siivoilla sitä, mutta tahtoisin kuitenkin päästä vanhoista tavaroista eroon. Ja ensviikonloppuna mulla ois aikaa
Pk-seudulla siis, jos löytyy. Kiitos
Porvoossa olisi Pikkuponin Aarreaitta -kirppis, jossa paikan pitäjä siivoaa hyllyjä ja järjestelee vaatepinoja ja tankoja myyjien puolesta. Eli ei tarvitse kuin viedä ja hakea tavaransa.
[QUOTE="tiina";23548751]Porvoossa olisi Pikkuponin Aarreaitta -kirppis, jossa paikan pitäjä siivoaa hyllyjä ja järjestelee vaatepinoja ja tankoja myyjien puolesta. Eli ei tarvitse kuin viedä ja hakea tavaransa.[/QUOTE]
Mutta se on muuten sitten lastentarvikekirppis. Tarkennuksena.
[QUOTE="tiina";23548751]Porvoossa olisi Pikkuponin Aarreaitta -kirppis, jossa paikan pitäjä siivoaa hyllyjä ja järjestelee vaatepinoja ja tankoja myyjien puolesta. Eli ei tarvitse kuin viedä ja hakea tavaransa.[/QUOTE]
Porvoo on hippasen kaukana. Ja mulla on paljon muutakin kun lastentarvikkeita. Mutta kiitos vinkistä kuitenkin
Kaupat taitaa olla sunnuntaisin auki, joten parkkikirppiksiä on aika vähän. Citymarketin parkkiksessa itiksessä ja malmin parkkihallissa niitä kirppiksiä on joskus ollut - kun kaupat on sunnuntaina kiinni.