V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sama suomeksi, kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä luulen, että kyse on lähinnä siitä että heillä tuli mitta täyteen palstan suhteen. Ei tätä paikkaa jaksa jos koko ajan saa sitä itseään niskaan. Mä lopetin mun mustan nikin käytön koska en jaksanut enää sitä haukkumista. Pysyn nyt täysin anomyyninä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sama suomeksi, kiitos.
En tajua miten et tajunnut mutta onkohan åbo, kkk, teenlitku, harmaa = sama tyyppi
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sama suomeksi, kiitos.
En tajua miten et tajunnut mutta onkohan åbo, kkk, teenlitku, harmaa = sama tyyppi
Eikö ihmisillä ole muuta mietittävää? Kehitellään tällaisia kummallisia teorioita, jotka eivät ole tästä maailmasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko tosissanne?! Meinaatteko, ettei ihmisillä ole muuta elämää kuin tämä palsta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä luulen, että kyse on lähinnä siitä että heillä tuli mitta täyteen palstan suhteen. Ei tätä paikkaa jaksa jos koko ajan saa sitä itseään niskaan. Mä lopetin mun mustan nikin käytön koska en jaksanut enää sitä haukkumista. Pysyn nyt täysin anomyyninä.