Onkohan 120e liikaa pyytää

  • Viestiketjun aloittaja mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti
mietiskelijä
yhdellä lapsella olleesta pinnasängystä + patjasta joka on kuin uusi kuten myös sänkykin? Puun värinen, siisti ja laidoilla sellaset kovat muovit jos puree ettei mee sänky pilalle. Säädettävä pohja & laita.
 
mun mielipide
miksi ihmiset luulee että voi pytää käytetystä melkein saman verran kun oli uutena. KÄYTETTY on aina käytetty. Itse en noin paljon maksaisi vanhasta, oli sitten 1 tai 10 vuotta.
 
lähtöhinta
Mieti mitä maksoi uutena ja vähennä siitä käytön ja kulujen mukaan tai mieti mitä itse olisit valmis maksamaan. Sänkyjä on monenlaisia ja hinta on syytä sopeuttaa laadun mukaan. Ihan yhtä hyvin voisin sanoa etten osta sänkyä mikä ei vähintään ole 50?.
 
Mä jos ostaisin pinnistä niin en ikinä noin paljoa maksaisi ja patjaa en huolisi ilmaiseksikaan,sen pitää olla uusi.

Katselin just että olis ollut pinnasänky,pussilakanasetti+ verhotanko ja verhot pinnikseen 70?,että mun mielestä tossa oli hinta kohdallaan.
 
Mä en maksais mitään, mieluummin ostan uuden kuin käytetyn. Käytettynä on saatu meidän pinnis. Ja jos joku tuttava tarttee meidän jälkeen, myös saa sen, jos ei oo tuttavia niin "lahjoitetaan"-palstalle. Kerranhan nuo on maksettu, on mun filosofia.... Sama juttu kaiken kanssa mitä ollaan ostettukin.
 

Yhteistyössä