Onko

muita joilla ei mee kaikki pisteet päivän aikana? mulla ei juuri koskaan kulu kaikkia. pitäs 20p saada kulumaan mutta pisteet jää joka päivä tohon 16-18. mä en yksin kertasesti vaan jaksa syödä. nyt kun mahalaukku pienentynyt niin vatsa tule nopeasti täyteen. ois kiva kun niitä voisi jemmata johonkin herkkupäivään :whistle: :D

Mulla on alkanut nyt viime päivinä vasta käymään tota,siis tuntuu että saa syömällä syödä että saa ne pisteet täyteen.Mulla on nyt laihdutusta reilu 2 vkoa takana ja ajattelin ihan omatoimisesti pienentää ton 20 pistetä 18

:whistle:

En meinaa liiku juuri muutenkun vkl niin kulutan todella vähän tällä hetkellä viikolla.

ai jaa. no onko se sitten poistettu se et saisi jemmata saman viikon pisteet? mulla jää tänään 6p käyttämättä :eek:
mie teen ton painonvartijoiden annoksia- ruoanvalmistus kirjan mukaan ruoat 2 lämmintä ruokaa päivässä. yleensä lounaalla liha tai kalaruoka ja päivällisellä keitto tai lämminsalaatti tai vastaava ja tietty aamupala ja yksi välipala ja illalla vielä yleensä hedelmä.
mutta kai se täytyy sit vaan ajatella positiivisesti että jää nekin kalorit syömättä :D
yksi syy siihen varmaan on se et rakastan vihanneksia missä muodossa vaan niin mun aterialla on paljon niitä ja perunaa ja riisiä tai pastaa en syö (ilman laihduttamistakin) juuri lainkaan. niissä ainakin säästyy pisteitä.

Tuli tosta perunasta mieleen että Saako siitä kuituja?
Ei, eihän?
Sitten se nostaa verensokeria melkeen yhtä nopeasti kun suklaa.
Eli miten se voi olla terveellistä?
Kun eikö laihduttajille suositella että hitaasti sokeria nostavat ja kauan niitä ylhäällä pitävät on parempia?
Mitä HYÖTYÄ perunasta on? Siis jos vertaa vaikka kukkakaaliin/parsaan tai tummin riiseihin?
Mikä on parasta ja jos vois perustelut laittaa mukaan.

Eikä ollut tarkoitus tunkea herneenpalkoja kenenkään nenään...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 06:53 Kipinätär kirjoitti:
Tuli tosta perunasta mieleen että Saako siitä kuituja?
Ei, eihän?
Sitten se nostaa verensokeria melkeen yhtä nopeasti kun suklaa.
Eli miten se voi olla terveellistä?
Kun eikö laihduttajille suositella että hitaasti sokeria nostavat ja kauan niitä ylhäällä pitävät on parempia?
Mitä HYÖTYÄ perunasta on? Siis jos vertaa vaikka kukkakaaliin/parsaan tai tummin riiseihin?
Mikä on parasta ja jos vois perustelut laittaa mukaan.

Eikä ollut tarkoitus tunkea herneenpalkoja kenenkään nenään...
jaa minä en osaa tähän-kään vastata kun olen itse ihan samoilla linjoilla et toi peruna on aika turha ruoka-aine laihduttajan tai muutenkaan kenenkään ruokavaliossa..
mutta eihän sen syöminen ole kiellettyä ja jotkut pitää perunan mausta niin eipä se minulta ole pois jos joku sitä syö..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 10:16 perunasta kirjoitti:
Ainakin perunassa on ihan älyttömästi c-vitamiinia. Muistaakseni enemmän kuin appelsiinissa.
c-vitamiinia / 100g

Peruna, keitetty kuorineen 8,2mg

Appelsiini, kuorittu 51mg
Paprika, keltainen 204,9mg
Paprika, punainen 184,8
Paprika, vihreä 89,3mg

Onpa vain potussa paljon c-vitamiinia... Peruna ei mahdu edes 100 eniten c-vitamiinia sisältävään listaan.

Lähde: www.fineli.fi

Yhteistyössä