Onko Yö nykyään iskelmäbändi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Mainosti Yön uutta levyä. Siis aivan iskelmäbiisejä? Ihanko oikeasti? En ole vuosiin kuunnellut Yötä, mitä nyt radiosta joskus kuullut. Iskelmältä kuulostaa..

Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Mainosti Yön uutta levyä. Siis aivan iskelmäbiisejä? Ihanko oikeasti? En ole vuosiin kuunnellut Yötä, mitä nyt radiosta joskus kuullut. Iskelmältä kuulostaa..

Keski-ikäisten tätien "rokki"bändi.

Joo, ja niiiin ihana.

Nolo pikemminkin. Eipä juuri laskelmoivampaa paskaa voisi suoltaa. Mitään asiaa ei ole ollut enää vuosikausiin(kymmeniin?) Mutta ei se haittaa, tehdään samaa biisiä uudelleen ja uudelleen, kyllä "vauhdikkaat" rokkitädit ostaa ja kuuntelevat Novaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:

Keski-ikäisten tätien "rokki"bändi.

Joo, ja niiiin ihana.

Nolo pikemminkin. Eipä juuri laskelmoivampaa paskaa voisi suoltaa. Mitään asiaa ei ole ollut enää vuosikausiin(kymmeniin?) Mutta ei se haittaa, tehdään samaa biisiä uudelleen ja uudelleen, kyllä "vauhdikkaat" rokkitädit ostaa ja kuuntelevat Novaa.

Näin juuri! Yö on yök!

mitäs se Lauri Tähkä sittten on tai saati muut Anneli Mattilat.
Olen ollut 14 V Yö fani ja olen aina. Ei kaikki levyt aina voi olla yhtä hyviä.
MÄ RAKASTA YÖTÄ. Se oli osa mun nuoruutta. Dingo kaatui YÖ porskuttaa edelleen.

Kauas on tultu minusta niistä alkuajoista. Just yks päivä kuulin sen " Tuo yö jota koskaan ei ollutkaan...". En ollut lapsena (olin ihan kakara 80-luvulla) mikään suuri fani, mut nyt nuo herättää nostalgisia fiiliksiä, mielikuvia teini-iän karikoissa rimpuilevista tytöistä permanenttipehkoineen ja pillifarkkuineen ja niittivöineen. Nyky-Yö ei kieltämättä aiheuta samanmoisia värinöitä.

Yhteistyössä