vesi+saippua!
tais vetää herneen nokkaan kun sanoin, ettei sitä mun mielestä voi ees sanoa ikkunoidenpesuksi...
on muuten aivan parqas keino pestä ikkunat. Kannattaa kokeilla myös peileihin ym. on helppoa, nopeeta ja ei jää yhtään rantuja.Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Häh? No itse pesen sillä tavalla, että suihkuttelen aineen ikkunoihin ja kuivaan sanomalehdellä, tulee tosi kirkkaat ikkunat
Niinpä En ymmärrä miksi pitäis tehdä se monimutkaisesti, kun helpompiakin keinoja on.Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:on muuten aivan parqas keino pestä ikkunat. Kannattaa kokeilla myös peileihin ym. on helppoa, nopeeta ja ei jää yhtään rantuja.Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Häh? No itse pesen sillä tavalla, että suihkuttelen aineen ikkunoihin ja kuivaan sanomalehdellä, tulee tosi kirkkaat ikkunat
Juu eli eikun tosiaan ite sitä lipeää keittämään ja paljain käsin pyyhkimään ikkunoita että saat valittaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no minä oon sitä mieltä että jos ne pesee helpoimmalla mahdollisella tavalla, rankkuudesta ei passaa valittaa..
Ikkunapesuvälineillä pystyy pesemään nopeasti ja tehokkaasti.Alkuperäinen kirjoittaja näin:No itse pesen suihkeella ihan siitä syystä kun se on A) helpompaa B) tehokkaampaa!
Ja tarkottaa sitä että suhkutan aineen lasiin, pesen märällä ikkunaliinalla, kuivaan mikrokuituliinalla.
Ja joka tulee sanomaan ettei se ole ikkunanpesua, voi minun puolestani olla tyhmänä siinä uskossa. Omaa tyhmyyttä kai se on tehdä sama homma tuplaten hitaammin....
sama täällä, ei tarvita kun rätti, lasta ja se pullo..Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Suihkeella mä melkein aina pesen ikkunat (ja samalla suihkeella peilit, telkkariruudun, jne)
Helppoa, ja ennen kaikkea tehokasta.