Onko yleistä että 10vuotiaalla jo finnejä kuin teinillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja question
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

question

Vieras
Tai miten ton kysymyksen esittäis. Onko muiden 10vuotiailla finnejä?
Omallani on välillä otsa täynnä ja vähän muuallakin kasvoissa. Tilannetta ei paranna että se nyppii niitä otsafinnejä.

Mulla oli. Viidennen luokan luokkakuvassa oon ku joku guasimodo..
Toki mulle sit myöhemmin todettiin pcos:kin

Ymmärrän sen puristelun. Itseä inhottaa bakteerimössö mätä itsessä. Pakko se on pois saada. Lisäks ne voi olla tosi kipeitä kun niissä on se mössö ja turvotus. Haavakin on siedettävävämpi. Haavanpuhdistus aine kasvovetenä on yllättävän hyvä ratkasu.

Vie

Minulla alkoi tuossa iässä akne. Alkuun tuntui häiritsevän enemmän äitiä kuin minua, äiti raahasikin minut lääkäriin, vaikka ei se akne nyt niin paha ollut. Eikä lääkärin määräämästä voiteesta ollut mitään apua. Diane Novat sitten 15-vuotiaana vei finnit.

[QUOTE="vieras.";29530155]Minulla alkoi tuossa iässä akne. Alkuun tuntui häiritsevän enemmän äitiä kuin minua, äiti raahasikin minut lääkäriin, vaikka ei se akne nyt niin paha ollut. Eikä lääkärin määräämästä voiteesta ollut mitään apua. Diane Novat sitten 15-vuotiaana vei finnit.[/QUOTE]

Sullakin on pcos.

Mulla oli. Viidennen luokan luokkakuvassa oon ku joku guasimodo..
Toki mulle sit myöhemmin todettiin pcos:kin

Ymmärrän sen puristelun. Itseä inhottaa bakteerimössö mätä itsessä. Pakko se on pois saada. Lisäks ne voi olla tosi kipeitä kun niissä on se mössö ja turvotus. Haavakin on siedettävävämpi. Haavanpuhdistus aine kasvovetenä on yllättävän hyvä ratkasu.

Vie

guasimodo :D

Joo, ymmärrän minäkin että niitä tekee mieli puristella, mutta inhottaa vaan näin äitinä katella kun ne siitä vaan pahenee ja ärtyy ne näppylät. Hirveän näköstä.

Yhteistyössä