Me oltiin tytön kanssa tänään. Vasemmalla silmällä näki kaikki kuviot mitä kysyttiin, mutta oikealla vaan johki puoliväliin
Neuvolatäti piti tätä aika pahana ja ilmoitti et lähete jatkotutkimuksiin silmäpolille. Kerroin että oltiin sielä tytön kanssa helmikuussa ja silloin vielä kaikki ok. Hän nyt tilaa paperit sieltä itselleen ja selvittää halutaanko meidät kuitenki sinne jatkotutkimuksiin. Mä oon vaan aika huolissani. Itselläni todettiin 4v:nä marfan syndrooma, se ilmeni just kun neuvolassa havaittiin etten näe. Mulla vika oli kyllä molemmissa silmissä. Ja just sairauteni vuoksi ollaan käyty silmäpolilla ja muualla tutkimuksissa ettei tytölle oo periytynyt.. tähän mennessä ei oo ilmennyt mitään merkkejä siitä.
Mä vaan mietin et voiko olla mitenkään mahdollista et tyttö ei vaan jaksanu enää keskittyä toisen silmän kohdalla ja sanoi kuviot väärin? Onko muille sattunut vastaavaa? Mä niin toivon et ois vaan jostain sellasesta kyse.. :/
Mä vaan mietin et voiko olla mitenkään mahdollista et tyttö ei vaan jaksanu enää keskittyä toisen silmän kohdalla ja sanoi kuviot väärin? Onko muille sattunut vastaavaa? Mä niin toivon et ois vaan jostain sellasesta kyse.. :/