Onko xbox360 typerä lahja 39v täyttävälle miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti
elämä
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
mä olen tuo ikäinen enkä iki maailmassa haluais jotain peliä!!!! en edes ymmärrä miks aikuisen tarttis vielä jotain pelikonetta! ehkä miehesi on sitten niin lapsellinen eikä elämässä ole muutakuin pelaamista joten eihän tuo muille kuulu mutta mielestäni sais irtaantua teinimaailmasta!
mieheni ei ole koskaan pelannut mitään tollasta, ehkä nuorena korttia... ja lasten kanssa lautapelejä
Juuri näin.....
 
no niin
Onhan se nyt aikas typerä lahja ton ikäselle. Mun mies samanikäinen ja kyl nauro kun kysäsin haluaiskos ton synttärilahjaks. Ennemmin kuulemma jotakin muuta ja osta sit sun lapsilles toi kun kasvavat. Tosin toi on jo sit ihan out konsoli kun muksus sitä haluavat pelata....
 
vieras
Aika huvittavaa tuo, että mammat leimaa pelit vaan lapsille ja korkeintaan teineille. Kenelle ne K-18-pelit on tehty? Esim. joku hyvin tehty peli kuten GTA on kuin fiksu elokuva, joka vaan kestää pitempään. Onko elokuvatkin teidän mielestä turhia ja lapsellisia? Entäs urheilupelit - kyllähän te annatte miestenne katsoa telkkarista jääkiekkoa, niin miksei voi pelata urheilupelejä?

Tietenkin jos sallitte miehillenne vain kaiken hyödyllisen kuten talonrakentamisen, siivoamisen ja lenkkeilyn, niin mikäs siinä sitten. Jos mies jostakin jutusta todella pitää, miksi sitä pitäisi estää, kun se ei ole mitenkään vahingollista? Ei meilläkään olla siinä niin koukussa, vaikka molemmat pelaa. Pelaaminen on yleensä vaihtoehto vaikka leffan katselulle, ei sitä koko päivää tehdä. Lisäksi kai tekin teette jotakin, jota miehenne ei pidä niin kovin rakentavana, mutta antavat kuitenkin tehdä niin.
 
vieras 1
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika huvittavaa tuo, että mammat leimaa pelit vaan lapsille ja korkeintaan teineille. Kenelle ne K-18-pelit on tehty? Esim. joku hyvin tehty peli kuten GTA on kuin fiksu elokuva, joka vaan kestää pitempään. Onko elokuvatkin teidän mielestä turhia ja lapsellisia? Entäs urheilupelit - kyllähän te annatte miestenne katsoa telkkarista jääkiekkoa, niin miksei voi pelata urheilupelejä?

Tietenkin jos sallitte miehillenne vain kaiken hyödyllisen kuten talonrakentamisen, siivoamisen ja lenkkeilyn, niin mikäs siinä sitten. Jos mies jostakin jutusta todella pitää, miksi sitä pitäisi estää, kun se ei ole mitenkään vahingollista? Ei meilläkään olla siinä niin koukussa, vaikka molemmat pelaa. Pelaaminen on yleensä vaihtoehto vaikka leffan katselulle, ei sitä koko päivää tehdä. Lisäksi kai tekin teette jotakin, jota miehenne ei pidä niin kovin rakentavana, mutta antavat kuitenkin tehdä niin.
Mun mieheni pelaili päälle parikymppisenä. Mutta nyt nelikymppisenä se on taaksejäänyttä. Ja kyllä se nyt vähän himmeetä onkin tos iässä....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras 1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika huvittavaa tuo, että mammat leimaa pelit vaan lapsille ja korkeintaan teineille. Kenelle ne K-18-pelit on tehty? Esim. joku hyvin tehty peli kuten GTA on kuin fiksu elokuva, joka vaan kestää pitempään. Onko elokuvatkin teidän mielestä turhia ja lapsellisia? Entäs urheilupelit - kyllähän te annatte miestenne katsoa telkkarista jääkiekkoa, niin miksei voi pelata urheilupelejä?

Tietenkin jos sallitte miehillenne vain kaiken hyödyllisen kuten talonrakentamisen, siivoamisen ja lenkkeilyn, niin mikäs siinä sitten. Jos mies jostakin jutusta todella pitää, miksi sitä pitäisi estää, kun se ei ole mitenkään vahingollista? Ei meilläkään olla siinä niin koukussa, vaikka molemmat pelaa. Pelaaminen on yleensä vaihtoehto vaikka leffan katselulle, ei sitä koko päivää tehdä. Lisäksi kai tekin teette jotakin, jota miehenne ei pidä niin kovin rakentavana, mutta antavat kuitenkin tehdä niin.
Mun mieheni pelaili päälle parikymppisenä. Mutta nyt nelikymppisenä se on taaksejäänyttä. Ja kyllä se nyt vähän himmeetä onkin tos iässä....
Niin mutta millä perusteella joku on "jossakin iässä" jotenkin "himmeetä"? Onko jossain sanottu, että vanhana saa pitää hauskaa vaan joillakin tietyillä tavoilla? Sitä tässä yritän hakea koko ajan.

Minulle on ihan sama, jos joku ei vaan tykkää pelaamisesta, mutta ihmettelen sitä, että pitää toisilta kieltää se, kun ajatellaan ettei se sovi tietyn ikäiselle.
 
kinuski
Mun mies on 38v ja pelaa, kaikki sen kaverit pelaa, mun melkeen kaikkien kavereiden ukot pelaa. Ja tutkimusten mukaan pelikoneilla pelaa eniten keskimäärin 37v miehet. Meillä kans toi xbox360 löytyy, on myös vanha xbox, pleikka ja pleikka2 ja seuraavaks mä haluun Wiin!
 
ahaa
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mun mies on 38v ja pelaa, kaikki sen kaverit pelaa, mun melkeen kaikkien kavereiden ukot pelaa. Ja tutkimusten mukaan pelikoneilla pelaa eniten keskimäärin 37v miehet. Meillä kans toi xbox360 löytyy, on myös vanha xbox, pleikka ja pleikka2 ja seuraavaks mä haluun Wiin!
No onneks mun mies on sit varmaan poikkeava nelikymppinen kun ei pelaa!
Me kyllä tehdään ihan muuta,matkustellaan, pelaillaan ystävien kanssa lautapelejä jne...
 
Jaska---
Yhtä himmeää on se että ´aikuinen´ nainen meikkaa itseänsä, tai että aikuinen mies harrastaisi yhtään mitään, juoksua, jääkiekkoa, sählyä.

Osa ihmisistä on sen verran tietämättömiä ja irtautuneita todellisuudesta että pitävät ´pelejä´ lasten ja nuorten asiana.

Ei tarvitse mennä 10-15 vuotta taaksepäin kun internetissä chattailua ja chillailu katsottiin olevan todellisten nörttien ja outojen ihmisten hommaa.

Nyt jokainen ihminen jolla ei pitäisi edes olla oikeutta käyttää internettiä , kuitenkin pyörii täällä.

Fuck´em
 
mies itsekkin
Jos on perhettä siunaantunut niin ehkä se on tärkeempi nelikymppiselle,kuin joku peli. Sit kun lapsoset unten mailla,niin voi pelailla, mutta olishan sekin aika kivempi viettää vaimon kanssa....
 
pelimama
No mä suosittelisin myös ennemmin Nintendo wiitä, jos sitä ei lödy vielä. Se on tosi monipuolinen ja saa tosiaan wii remotejen lisäksi normaalit gamepadit, ratit ja balance boardin. Siitä piisaa hupia myös illanistujaisiin.

Mulla on vanhanmallinen xbox, joten mielelläni ottaisin 360 version myös. Pleikkaristakaan ei oo uusinta versiota, eikä haittais vaikka senkin saisin. :D Meillä mies tykkää pelailla myös. Kolmekymppisiä ollaan ja molemmat kasvettu tietokoneiden, konsoleiden, pelien ja internetin keskellä, joten miksikäs se pitäis nyt sitten lopettaa.
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mun mies on 38v ja pelaa, kaikki sen kaverit pelaa, mun melkeen kaikkien kavereiden ukot pelaa. Ja tutkimusten mukaan pelikoneilla pelaa eniten keskimäärin 37v miehet. Meillä kans toi xbox360 löytyy, on myös vanha xbox, pleikka ja pleikka2 ja seuraavaks mä haluun Wiin!
No onneks mun mies on sit varmaan poikkeava nelikymppinen kun ei pelaa!
Me kyllä tehdään ihan muuta,matkustellaan, pelaillaan ystävien kanssa lautapelejä jne...
No ei munkaan mies pelaa 24/7, tehdään me ihan muutakin. Eikä lasten ollessa hereillä edes pysty kaikkia pelejä pelaamaan. Parempi harrastus tuo pelaaminen mun mielestä on kun esim. baareissa istuminen.
 
N
ehkä kerrostalossa tai rivarissa ei sitten ole muuta tekemistä kuin pelaaminen, mut kyllä omakotitalossa jo on. ei mun tuon ikäinen mies ole kyll koskaan pelannut mutt ei kyll käy baarissakaan, aina löytyy jotain muuta puuhaa, pihalla tai sisällä
 
Esko
Siinä vanhat tyypit ihmettelee harrastusta... mutta mitä erilaista tai outoa pelaamisessa on verrattuna moniin muihin harrastuksiin, sitähän nykyään harrastavat monet aikuiset, täysjärkiset ihmisetkin! Miten pelaaja on jotenkin huonompi ihminen, kuin tosi-TV:tä tai urheilua TV:stä katsova tai Seiskaa lukeva tuulipuku?
Tutkitustikin pelaaminen on aivojen aktiivisuuden, kontrastinäön ja koordinaation kannalta hyvästä, joten miksi valitatte ja ihmettelette? Tyypillinen pelaaja on niin Suomessa kuin USA:ssakin noin 30-vuotias.
 
Jarmo
Hyvin veistetty Esko! Se myös on jännä juttu, että useimpien vastaajien mielestä tuosta touhustakatoaa kontrolli ja luullaan ettei herra sitten mitään muuta teekään kuin pelaa konsolilla.
 
nolo
Alkuperäinen kirjoittaja elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
mä olen tuo ikäinen enkä iki maailmassa haluais jotain peliä!!!! en edes ymmärrä miks aikuisen tarttis vielä jotain pelikonetta! ehkä miehesi on sitten niin lapsellinen eikä elämässä ole muutakuin pelaamista joten eihän tuo muille kuulu mutta mielestäni sais irtaantua teinimaailmasta!
mieheni ei ole koskaan pelannut mitään tollasta, ehkä nuorena korttia... ja lasten kanssa lautapelejä
Juuri näin.....
:LOL:
Koska minä en halua jotain, ei muutkaan saisi sitä haluta ilman et ovat lapsellisia.
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mun mies on 38v ja pelaa, kaikki sen kaverit pelaa, mun melkeen kaikkien kavereiden ukot pelaa. Ja tutkimusten mukaan pelikoneilla pelaa eniten keskimäärin 37v miehet. Meillä kans toi xbox360 löytyy, on myös vanha xbox, pleikka ja pleikka2 ja seuraavaks mä haluun Wiin!
No onneks mun mies on sit varmaan poikkeava nelikymppinen kun ei pelaa!
Me kyllä tehdään ihan muuta,matkustellaan, pelaillaan ystävien kanssa lautapelejä jne...
Millä tavalla nää sulkee toisensa pois?
 
aaha
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
No onneks mun mies on sit varmaan poikkeava nelikymppinen kun ei pelaa!
Me kyllä tehdään ihan muuta,matkustellaan, pelaillaan ystävien kanssa lautapelejä jne...
Pelaatte lautapelejä.. eikö tuo ole aika lapsellista hei? Ei tosiaankaan mitään aikuisen ihmisen hommaa.
 
aivan
Miksi monet harrastukset leimataan lapselliseksi??? Syy taitaa olla asiasta tietämättömyys...Esim. radio-ohjattavat leimataan monesti lapselliseksi, koska lapsille ostetaan leluiksi näitä nikko-autoja yms. leluja....todellisuus on toinen...oikeat rc-laitteet ovat aivan omaa luokkaansa, niin hinnaltaan, kuin tekniikaltaan ja vaativuudeltaan!!! Pelit leimataan myös lapselliseksi, koska pikkulapset tykkää pelata, mutta stopstop...onhan jääkiekko, jalkapallo ja monet muut lajit pelaamista??? Miksi sitten ne ei olisi lapsellista touhua?? Aika ahdasmielistä ja paljon lapsellisempaa on väittää pelaamista lapselliseksi, vaikka se tapahtuukin virtuaalisesti!!!
 
miks tämmösii pitää edes kysyä?
Ämmät märisee täällä ku ukkonsa pelailee ja jää ite kärtypesälle vähemmän aikaa !
Iha oikein nii mäki tekisin, saanu tarpeeks näist suomikärtyperseakoist
 

Yhteistyössä