Onko xbox360 typerä lahja 39v täyttävälle miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti
miettivä
Miehen syntymäpäivä lähestyy enkä keksi lahjaideoita. Kelloa mietin, mutta sen tuo kerkesikin ostaa jo itse.

Tiedän että haluaa uuden pelikoneen ja että on tuollaista suunnitellut. Varmasti mieluisa lahja mutta jotenkin tuntuu vaan lapselliselta mielestäni.
 
mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja miettivä:
Miehen syntymäpäivä lähestyy enkä keksi lahjaideoita. Kelloa mietin, mutta sen tuo kerkesikin ostaa jo itse.

Tiedän että haluaa uuden pelikoneen ja että on tuollaista suunnitellut. Varmasti mieluisa lahja mutta jotenkin tuntuu vaan lapselliselta mielestäni.
Jo ssulla kerran on lapsellinen mies joka haluaa pelikoneen niin sitten on sopiva lahja. Itse en ostaisi omalleni, mutta miehet on erilaisia
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No aika oudolta kuulostaa :eek: 39v? Meillä 15v pelaa pleikkaria :)
Miehet on joskus outoja.

Mua kyllä ärsyttää noi pelit ja pelaaminen, mutta kun mies kerran tykkää niin eikö se lahja sitten kuulu antaa sen mukaan? Mut siis jotenkin oudolta tuntuu mustakin ja siksi tässä nyt mielipiteitä kyselen.

Mut tosissaan mitään muuta lahjaideaa en keksi ja tosta tiedän että tykkäisi. Sillä on vanha xbox olemassa ja siinä jotain klassikkopelejä jotka haluaa säästää vielä ja siksi kuulemma haluaisi tuon 360 että sillä pystyy pelaamaan vielä niitäkin.

Mut jos nyt tampiona sinne peliliikkeeseen lähden niin pitäiusikö varmuudeksi sanoa että ostan tuota konetta pojalle? Nauraakohan ne pihalle jos tunnustan että se on nelikymppiselle miehelle.
 
vieras
Heh, arvasin jotenkin otsikosta että täällä ruvetaan heti ihmettelemään, miten aikuinen mies voi pelata. Kai te mammat tiesitte, että iso osa peleistä on myös K-18? Ei kai teidän pikkupojat pelaa niitäkin? Meillä sekä minä että mieheni pelaamme, ja olemme kolmekymppisiä. Olemme akateemisesti koulutettuja, työssäkäyviä, aivan normaaleja ihmisiä. Pidämme paljon elokuvista, musiikista ja peleistä. Mutta ilmeisesti olemme nyt aivan auttamattoman lapsellisia.
 
Kyllä mä voisin ostaa, tai ostaisin varmaan Nintendon niin saisi wii fitinkin :whistle: :saint:
Ihan höpö höpöä että vain muksut pelaa, k-18 pelejähän on aika paljon, onko nekin lapsille ostettu? Entä skeittaus/lumilautailu, pitääkö se lopettaa sen vuoksi että on lapsellinen harrastus? Miksei seinäkiipeily ole lapsellista?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamela Baywatch:
Kyllä mä voisin ostaa, tai ostaisin varmaan Nintendon niin saisi wii fitinkin :whistle: :saint:
Ihan höpö höpöä että vain muksut pelaa, k-18 pelejähän on aika paljon, onko nekin lapsille ostettu? Entä skeittaus/lumilautailu, pitääkö se lopettaa sen vuoksi että on lapsellinen harrastus? Miksei seinäkiipeily ole lapsellista?
Tätä justiin tarkotin itsekin :) Pitäs varmaan lopettaa kaikki lapselliset harrastukset kun tulee tiettyyn ikään, ja naisen pitää tietysti leikata hiuksensa lyhyiksi kun pitkät on vaan tytöille. Siitäkin väännettiin kättä joskus aikasemmin :D Hohhoijaa, olis aika tylsä elämä jos täytyis toimia vaan sen mukaan, minkä ikäinen sattuu olemaan.
 
äiti vaan
Tottakai ostat miehellesi pelikoneen kun kerran tykkää pelata. Minäkin ostaisin. Toissa jouluna ostin Wiin omalle miehelleni joululahjaksi.

Mun mielestä ei oo mitenkään outoa että vanhemmatkin miehet ja naiset pelaa. Itsekin tykkään kovasti pelata. En tosin samoja pelejä kuin mieheni. Kun meidän lapset on aikuisia, ei pidetä mitenkään omituisena että pelaa pelejä...se on normaalia. Ja nyt mikäs sen mukavampaa kun miehellä ja lapsilla on yhteistä tekemistä.

 
aari
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Jos kerran mies semmoisesta on puhunut niin osta ihmeessä :) Leikki-ikä on koko ikä!! :wave:
Eikä see nyt mun mielestä niin lapsellista ole jos tykkää pelata xboxilla..
niin koska siinä on paljon myös musiikki ja muita kivoja seurapelejä!!!
 
lapsellista
No jos haluat täällä purkaa myöhemmin ärsyyyntyneenä tuntojasi, kuinka ukko vain pelaa ja makaa sohvalla, osta toki..

Minun mielestä pelit on lasten ja nuorten, ei lähes 40v aikuisen miehen juttuja..
 

Yhteistyössä