Onko vielä postiluukusta kolahtanut yhtään joulukorttia?

• Viestiketjun aloittaja rakastan joulua
  • Ensimmäinen viesti
rakastan joulua
Ei tänne vielä ainoatakaan. Tulevat nähtävästi ensi viikolla 1-3 isommassa nipussa, mikä on minusta tylsä juttu. Olisi ihanaa, kun ne tulisivat vähitellen - muutama kortti per päivä.

"yx vaan"
Meille on tullu kolme. Mustakin on tylsää kun tulevat kaikki kerralla, tavallaan ei ehdi tutkia kaikkia kunnolla... Vaan onhan tossa joulunpyhät sitten aikaa niitä lueskella.

just
[QUOTE="äitee";27691099]Tänään tuli ensimmäinen! Täällä myös inhotaan tuota postin systeemiä jakaa ne yhtenä pompsina, argh.[/QUOTE]

Meneppä joku vuosi postille jouluapulaiseksi niin et enää yhtään ihmettele miksi ne kortit kerralla lompsahtaa luukusta/laatikoon!

"vieras"
Periaatteessa tänään oli ensimmäiset "viralliset" joulukortit jaossa, tosin onhan niitä irtokappaleita jo ennen tuotakin jaettu, itse en ole vielä ainuttakaan saanut.

Ei ole, eikä varmaan montaa tulekaan. Mun sukulaisten lähettämät lentää suoraan roskikseen ja muilta ei varmaan tulekaan. No miehen siskolta ehkä...

Naapurin muksut jos tekis ite kortit niin sellaset olis kiva saada :)

H90joinmp
Ei ole tullut yhtään. Eikä ole tulossakaan kun ei ole tyttöystävää eikä naispuolisia ystäviäkään (luojan kiitos) enää. Vaimon kavereilta voi tulla pari kolme. Mutta mitäs niillä korteilla. Olen kyllä säästänyt pari korttia nuoruusvuosilta että muistaa, miltä ne näytti.

Yhteistyössä