Kiitos. Ja onnea teille muillekin plussasta! =)
Jos sitte kerron vähä jotain pientä... Oon 21v, ja aviomies 27v, esikoinen on nyt siis tuloillaan. Yritystä ehtikin tulla vajaa 2,5 vuotta. Luomuna tuli (vyöhyketerapia vauhdittamassa), aiemmin (reilu vuosi sitten ja siitä puoli vuotta eteenpäin) oli clomit, mutta ne ei tuonu apua. Asutaan p-pohjanmaalla, sanottaisko että sielä etelärajoilla.
Haaveissa iso perhe, siltä varaa rakennettiin jo oma iso taloki.
Ei vielä aivan valmis mutta sen verran kunnossa, että syksyllä muutettiin jo. Siinä mielessä ihan hyväki, että vauva anto itseään odotuttaa, saatiin talo hyvälle mallille. Mitäs täsä sitte muuta...työttömänä olen, vaikkakaan en työkkärin listoilla (en tiiä pitäskö ilmottautua), tuli muutama koulu lopetettua kesken heti alkuunsa, ja töitäkään ei tämmösessä pikkukaupungissa taho olla. :| No, mies on kuitenki vakitöissä.
Kerrottiin jo raskausuutisesta vanhemmilleki, ja mun sisarukset ja yks miehen sisaruksista tietää. Mun vanhemmat tietysti aivan onnessaan, heistä tulee mummo ja pappa. Puhu sit koko illan kaikkea vauvoihi liittyvää.
Miehen vanhemmat ei tuumannu mitään...tai no anoppi sano vaan jotain "jaa no sehän on aina mukava..." ja pitkään yritysaikaan tuumas "no sehän on aivan normaalia.." (Tosi normaalilta tuntuu joo... :| Oliko se 80% vai 90% jotka raskautuu ekan vuoden sisään.) Appiukko jatko vaan töllön katselua eikä puhunu mitään. Eipä nuo ruukaa muutenkaan. :kieh: Miehen sisko oli taas oikee ilonen asiasta, oli hän jo toivonuki tämmösiä uutisia.
Muutama vähän hassu juttu tästä yrityksen varrelta... =) =) =)
7.10.2007 näin unen jossa synnytin pojan. Eli 2 vuotta ennen kuin tämän la.
7.3.2008 puolivalveuni, jonka yhtenä osana mulle kerrottiin "joku kuolee ja tulee tänne" ja taputti mun mahaa. Nyt joulun tienoilla isän täti kuoli...
11.1.2009 melkein valveilla ollessani päähän putkahti ajatus "äiti, isä, täältä tullaan!".
Että semmosta pälätystä heti alkuun. =)
(Joskus ei ole mitään sanottavaa, silloin en myöskään kirjottele, joskus tulee sit näitä hirveitä litanioita..)