S
surusilmä*
Vieras
Meille tuli avokkini/kihlattuni kanssa ero. Tilanne on sikäli ongelmallinen, että joudun olosuhteiden pakosta asumaan vielä saman katon alla hänen kanssaan. Älkää kysykö, mitä ne "pakot" ovat, ne vaan ovat (lähinnä työkuvioita). Mies sanoi suoraan puolitoista viikkoa sitten, että kaipaa vapautta ja yksin oloa. Tunteita hänellä edelleen on minua kohtaan, ne eivät kuulemma ole muuttuneet - paitsi ettei hän nyt halua seurustella.
Kaikki tuli kyllä kuin salama kirkkaalta taivaalta, mitään ongelmia meillä ei ole kahden vuoden aikana liiemmälti ollut, seksi luistaa.. kaikki on ollut monin tavoin ihanaa. Sen tiedän, ettei uutta naistakaan ole kuvioissa, eli se ei ole eron syy. Se olisikin helppoa, silloin en miettisi tätäkään yhteenpaluuta!!
Rakastan miestäni valtavasti. Nyt olen ollut heikoilla jäillä ja itkenyt mielettömiä määriä. En pysty ymmärtämään, miksi näin kävi. Vielä erouutista edeltävänä päivänä soittelimme (hän soitteli, on aktiivisempi osapuoli siinä hommassa) ja kaikki oli aivan OK. Enkö sitten vain osannut lukea hänen naamaansa vai mistä hemmetistä nyt yhtäkkiä alkoi tuulla?
Haluan, että meillä on vielä joskus mahdollista olla yhdessä. Hän on Se Oikea, mitä minuun tulee.. Kun nyt kesän menee ja rellestää, niin syksyllähän tilanne voisi olla jo toinen..??
En kestä tätä!!
Rakastan miestäni valtavasti. Nyt olen ollut heikoilla jäillä ja itkenyt mielettömiä määriä. En pysty ymmärtämään, miksi näin kävi. Vielä erouutista edeltävänä päivänä soittelimme (hän soitteli, on aktiivisempi osapuoli siinä hommassa) ja kaikki oli aivan OK. Enkö sitten vain osannut lukea hänen naamaansa vai mistä hemmetistä nyt yhtäkkiä alkoi tuulla?
Haluan, että meillä on vielä joskus mahdollista olla yhdessä. Hän on Se Oikea, mitä minuun tulee.. Kun nyt kesän menee ja rellestää, niin syksyllähän tilanne voisi olla jo toinen..??
En kestä tätä!!