Onko varatulle naiselle normaalia haaveilla muista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Björn

Aktiivinen jäsen
15.03.2009
17 686
5
36
En taas tajua kaveriani. Tyyppi on kihloissa (ollut jo monta vuotta), mutta selittää mulle aina tohkeissaan, kuinka joku miehensä treenikaveri on sitten niin komea, hyväkäytöksinen, huumorintajunen ja niin samalla aaltopituudella ja ja... Aina kun kysyy että mitä kuuluu, niin vastaukseksi tulee että kuinka tämä toinen mies on taas sanonut niin hauskasti ja mitä kivaa he ovat tehneet. Vähän monttu auki olen koittanut muistuttaa että hän on kihloissa nyt sen miehensä kanssa ja että ei se ruoho ole vihreämpää siellä aidan toisen puolen... Onko tällainen käytös ihan yleistäkin, siis olenko vaan vanhanaikainen? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
No jos joskus tollasta sattuis niin en ihmettelis.
Mutta jos nyt ihan jatkuvaa on niin vähän omituista kyllä...

Oikeastaan tuota haaveilua on jatkunut koko ajan, kohde vain muuttuu välillä. Mutta tämä uusin tuttavuus tuntuu olevan nyt tosi mahtava, markus sitä ja markus tätä, koko akasta on tullut yksi markus-fani. Sitten tällä tyypillä on lapsia edellisestäkin liitosta, ja sekin on sitten niin ihanaa kun on lapset jo valmiina! Ja ai että on markuksen anoppikin on sitten niin ihana! En tiedä miten noita enää kommentoisi...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

Oikeastaan tuota haaveilua on jatkunut koko ajan, kohde vain muuttuu välillä. Mutta tämä uusin tuttavuus tuntuu olevan nyt tosi mahtava, markus sitä ja markus tätä, koko akasta on tullut yksi markus-fani. Sitten tällä tyypillä on lapsia edellisestäkin liitosta, ja sekin on sitten niin ihanaa kun on lapset jo valmiina! Ja ai että on markuksen anoppikin on sitten niin ihana! En tiedä miten noita enää kommentoisi...

On omituista. Ihan tosiaan.

Enkä pidä itseäni vanhanikaisena tiukkapipona :D

Jos käytös on kaverisi miehelle ok, niin sitten se on kaverillekin! Kyse on vain ja ainoastaan siitä, mikä heidän suhteensa rajojen sisään mahtuu ja mikä kenties ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Eikö muut sitten koskaan muka haaveile. Oon mäkin naimisissa mut vaikka haaveilen toisinaan niin en mä silti tota mieskultaa jättäs.. :o :ashamed:

Mä haaveilen useinkin. Tekoihin en mene koskaan. Sopimattomaksi asia muuttuisi, jos niistä villeimmistä haaveistani puolisolle kertoisin. Pääni sisäpuoliset haaveet eivät mielestäni kuulu muille.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Miksi pitää olla varattuna, jos haaveilee muista?

Ne haaveet saattavat olla aika tilapäisiä. Maanantaina haaveilee Reinosta, tiistaina Keijosta ja keskiviikkona Veijosta. Pitäisikö sen vuoksi lopettaa olemassaoleva parisuhde?

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Eikö muut sitten koskaan muka haaveile. Oon mäkin naimisissa mut vaikka haaveilen toisinaan niin en mä silti tota mieskultaa jättäs.. :o :ashamed:

Mä haaveilen useinkin. Tekoihin en mene koskaan. Sopimattomaksi asia muuttuisi, jos niistä villeimmistä haaveistani puolisolle kertoisin. Pääni sisäpuoliset haaveet eivät mielestäni kuulu muille.

No mä kans aattelin et tunteetonko sit pitäs olla jos naimisiin menee. Kyl mulla on sellaset vuoristorata tunteet ettei niitä hillitse ja ajatusmaailma vilkas mut en mäkään tekoihin lähtis. Mut en myöskään luopus mun haavemaailmastani :)

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Miksi pitää olla varattuna, jos haaveilee muista?

Ne haaveet saattavat olla aika tilapäisiä. Maanantaina haaveilee Reinosta, tiistaina Keijosta ja keskiviikkona Veijosta. Pitäisikö sen vuoksi lopettaa olemassaoleva parisuhde?
No ei. Luopuisin mieluummiin Reinosta, Keijosta ja Veijosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

On omituista. Ihan tosiaan.

Enkä pidä itseäni vanhanikaisena tiukkapipona :D

Mun mielestä ei oo omituista haaveilla, teen sitä ainakin itse.. Tosin tuo ystväsi käytös menee jo yli, eikä vaikuta pelkältä viattomalta haaveilulta..

Mä en tiedä, missä määrin kaverini kertoo miehellensä ihasteluistaan, koska on kaiketi aika mustasukkaista sorttia.

Mulla vissiin on pipo kireällä, mutta mulle toisesta miehestä haaveileminen on sama kuin haaveilisi toisesta äidistä :D koska mulle mun mies on paras kaverini ja todellakin tunnetaan kuuluvamme yhteen.

Yhteistyössä