Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Kiusaaminen ja flirttaaminen voi kyllä johtaa siihen että mies kiinnostuu, mutta kiinnostuuko sillä tavalla kuin sä haluat sen kiinnostuvan... Eiköhän miehet yleensä kiinnostu jos nainen "antaa ymmärtää" mutta se ei varmaan kerro paljoakaan siitä mitä hän susta oikeasti ajattelee.

hän on jo kiinnostunut minusta

No mikäs sen sun kiusaamisen tarkoitus oli?

saada selville haluaako hän pillua vai muutakin.

Kai joka miehelle nyt pimppi kelpaa jos ihan tyrkyllä on..

Mutt sitä mä ihmettelen, mitä merkitystä sillä on, mitä se susta haluaa?

Tätä minäkin ihmettelen... Jos sä haluat tietää et onko se susta OIKEESTI kiinnostunut, niin eikö varmempaa olisi käyttäytyä asiallisesti ja ystävällisesti mutta ei olla tyrkky? :o jos hän on kiinnostunut, hän kyllä osoittaa sen vaikka et käyttäytyisikään niinku olisit enemmänki miehenkipeä.

Sun suunnitelma ja tarkoitusperä on pahasti ristiriidassa keskenään.

Sen enempää selittelemättä vastaus kysymykseen, ruoho EI ole vihreämpää aidan toisella puolella...siitä tiedän, kun oon ite testannu...jätin ex miehen "ihastuksen" takia. Mut en mäkään silloin kuunnellut järkipuhetta muilta...kun se oli niin ihaqna ja ymmärtäväinen...mut helpompi elämä ois ollu exän kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sen enempää selittelemättä vastaus kysymykseen, ruoho EI ole vihreämpää aidan toisella puolella...siitä tiedän, kun oon ite testannu...jätin ex miehen "ihastuksen" takia. Mut en mäkään silloin kuunnellut järkipuhetta muilta...kun se oli niin ihaqna ja ymmärtäväinen...mut helpompi elämä ois ollu exän kanssa!

No jos elää väkivaltaisessa tai huonossa suhteessa, siihen ei välttämättä vaadita edes kovin paljoa että tilanne olisi parempi jonkun toisen kanssa.

Ja kyllä mä tavallaan ymmärrän siis ap:ta: olenhan mä itsekin jättänyt tytön isän toisen miehen takia (ja olen ollut varsin tyytyväinen tulokseen, se on pakko sanoa ). Mutta en ymmärrä ehkä ihan täysin nyt sitä, että mitä ap ajaa takaa.. Jos ei kuitenkaan aio jättää omaa miestänsä. Jos siis miehen ystävällä ei ole oikeasti mitään merkitystä.

Ap, sä oot nolo :|

Mulle tulee sellainen olo, että sä et ole juurikaan saanut ihailua osaksesi, kun sekoat yhdestä huomionosoittajasta noin.

Flirttailua miehen parhaalle ystävälle, lapsenne kummisedälle? Juu ei, ei olis mun juttuni ollenkaan. Ja kyllä, olen ollut todella palavasti ihastunut & rakastunutkin, mutta järki & tunteet on hyvä joskus pitää erillään, ettei tule noloja tilanteita.

Minuun on myös ihastuttu avioliiton aikana (sitä ei tosin ihan heti uskoisi jos näkee mut nyt :snotty: ) ja imarteleehan se, mutta mutta....ei kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Mulle tulee sellainen olo, että sä et ole juurikaan saanut ihailua osaksesi, kun sekoat yhdestä huomionosoittajasta noin.

Flirttailua miehen parhaalle ystävälle, lapsenne kummisedälle? Juu ei, ei olis mun juttuni ollenkaan. Ja kyllä, olen ollut todella palavasti ihastunut & rakastunutkin, mutta järki & tunteet on hyvä joskus pitää erillään, ettei tule noloja tilanteita.

Minuun on myös ihastuttu avioliiton aikana (sitä ei tosin ihan heti uskoisi jos näkee mut nyt :snotty: ) ja imarteleehan se, mutta mutta....ei kiitos.

voi kyllä mä olen saanut ihastutsa osakseni ihan riittämiin ihan siihen saakka että monet muut akat ovat katkeria mulle niin katkeria että haukkuivat huoraksi ja keksivät ikäviä juttuja. Ja yhä edelleen jotkut näistä tyypeistä ovat jostain syystä mulle kateellisia ja toljottavat yms.

musta tää miehen ihastuminen tuntuu varmaan siksi hyvältä koska mua on lytätty kauan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

voi kyllä mä olen saanut ihastutsa osakseni ihan riittämiin ihan siihen saakka että monet muut akat ovat katkeria mulle niin katkeria että haukkuivat huoraksi ja keksivät ikäviä juttuja. Ja yhä edelleen jotkut näistä tyypeistä ovat jostain syystä mulle kateellisia ja toljottavat yms.

musta tää miehen ihastuminen tuntuu varmaan siksi hyvältä koska mua on lytätty kauan!!

En voi mitään sille, että tuli tunne, että ap selittelee nyt ihan hirveästi ja vakuuttelee olevansa haluttava ja miehiä hallitseva. Kun itseasiassa taitaa vain haluta ihailua osakseen.

Yhteistyössä