Onko vanhemmat miehet OIKEASTI parempia sängyssä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias-elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias-elli

Vieras
Viime aikoina olen huomannut kiinnostukseni siirtyneen täysin vähän iäkkäämpiin miehiin, noin 45-55 vuotiaisiin, ei siis ikäloppuihin, itse olen 35-vuotias nainen. Jotenkin se iän mukanaan tuoma karisma ja kokemus on alkanut kiinnostaa ihan eri tavalla, jopa niin paljon, että tekisi mieli kokeilla onko se kokemus siirtynyt myös sänkykamarin puolelle!

Onko vain legendaa että vanhemmat miehet ovat parempia sängyssä kuin nuoremmat? Kertokaahan te Ellit jotka olette kokeilleet!

Itse en ole ikinä saanut orgamsmia yhdynnässä (olen ollut sängyssä vain lähes oman ikäisteni miesten kanssa ja nytkin olen parisuhteessa, pitkässä sellaisessa...) joten kiinnostaisi kokeilla onnistuisiko se vanhemman miehen kanssa...

Kun sitä elää oman ikäisen kumppanin kanssa eikä haikaile muiden perään, niin sitä ajan kuluessa saa kokeilla ihan kaiken ikäistä seksikumppania.
Tietenkään tällöin ei saa irti sitä kontrastia millaista olisi naida oman isän, tai vastaavasti oman pojan ikäistä miestä. (ajatuskin ällöttää)

...että meillä vanhemmilla äijjillä ei vissiin enää oo samanlaisia suorituspaineita ,ja kun on (jos ON) kokemuksia useammista partnereista , pystyy toisen ruumiinkielestä lukemaan ja viemään asiaa paremmin oikeaan suuntaan kuin nuorempana silloin tuppaa oleen muut mielessä .... ongelmaksi voi itseasiassa muodostua se ettei oo paineita ollenkaan :-)
"siinä sitä sitten ollaan , puhtaan kaulan kanssa...."

Voisihan sitä äkkipäätä ajatella, että jotain oppii, jos harrastaa ja opettelee pillun nuolemista, sormetusta ja naimista 30 vuotta pari-kolme kertaa joka viikko. Jos ei muuta, niin ainakin saamaan orkkuja omalle muijalle. Harvempaa asiaa on yhtä paljon tullut treenattua.

Ja höpö höpö. Vehje on huomattavasti pehmeämpi, jos nyt seisoo ollenkaan, ja ukoilla on suuret luulot itsestään.. Junnataan vaan sillä omalla tavallaan, minkä kuvitellaan olevan niin jumalaista.. yritä siinä sitten opastaa, että jos kuule et nuolis ihan just siitä kun se sattuu.. ei mene perille. Hän kyllä tietää miten nainen saadaan ulvomaan.. (tuskasta ja raivosta)
Veikkaisin, että nuori mies, jolla on kenties vielä tallella ajatus, että hän voi vielä jotain oppia, lienee helpompi kouluttaa mieleisekseen. Niinpä, mies kuin mies, kouluttaa se pitää. Me naiset pidämme erilaisesta käsittelystä, eikä yksikään mies ole ajatustenlukija, eikä mies sitä elekieltä osaa lukea. (jos sitten ymmärtää sitä suoraa puhettakaan)
Ja nuoren miehen kova kalu tuntuu jossain vaikkei puolimetrinen olisikaan. Ei taivu kaksinkerroin, kuten viisikymppisellä.
Juu, ja nyt varmaan luulette, että seukkailen pikkupoikien kanssa.. no ei. Suurin osa miehistä joita olen tapaillut on 10-12 vuotta minua vanhempia.

Sanoisin että tuollainen arvio on aivan tapauskohtainen, miehissä on eroja...niin nuorissa kuin vanhemmissakin.Mutta miksi ihmeessä ap kysyy edes tällaista jos elää vakisuhteessa??? Meinaatko pettämään?

Luulen, että itsekkin olen aina pitänyt vanhempia miehiä kiihottavampina siksi, että sitä ruokkii ajatus siitä, että osaavat ottaa naisen paremmin huomioon ja siis olisivat jo paremmin sinut seksuaalisuutensa kanssa ja ehkä valmiimpia kaikenlaisiin juttuihin. Oma mieheni on aika estoinen, mutta helpottuu tämäkin tässä koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Sanoisin että tuollainen arvio on aivan tapauskohtainen, miehissä on eroja...niin nuorissa kuin vanhemmissakin.Mutta miksi ihmeessä ap kysyy edes tällaista jos elää vakisuhteessa??? Meinaatko pettämään?

näin minä ymmärsin.. toivoisin ettei ap nyt tälläisen legendan vuoksi pilaisi suhdettaan, todennäköisesti joutuisi pettymään katkerasti.

Vanhempi mies on itsevarmempi, selvääkin selvempi että se näkyy myös makuukammarijutuissa. Taito karttuu kun reenataan, nääs. ;)

Nuorena oltiin täynnä uhoa ja yhtä täynnä komplekseja. Enää ei tarvi näyttää vaan voi itse nauttia täysillä ja antaa toisenkin nauttia. Naisetkin muuten on paljon rennompia ja 'parempia' sängyssä kunhan 40 vuoden rajapyykki ylittyy.

Mulla oli vanhin 40 kun itse olin puolet nuorempi. Hyvä oli sängyssä, ja jotenkin vanhemman miehen karisma on aika ihanaa, ja se jatkuu sänkyyn asti. He tuntuvat oikeilta MIEHILTÄ eikä eksyneiltä pikkupojilta kuten monet parikymppiset... Nyt olen 31 ja tunnen kovasti vetoa lääkäriini, joka on varmaan viiskytviis tai kuuskyt. Hänellä on aivan ihana ääni, sellaista vaatimatonta charmia riittää, hymy on söpö jne. Mutta en aio tehdä mitään asian eteen koska olen varattu ja hänelläkin on sormus sormessa. Ihan kiva että sain mukavan, söpön ja aivan ihanan lääkärin (ikinä ennen en ole ollut kiinnostunut lääkäreistäni), mutta pari päiväunta hänestä riittää, koska elämäntilanteeni on mikä on. Enkä tahdo pelästyttää sitä setää pervoilla ajatuksillani :)

Kuten jo sanoin, aivan tapauskohtaista. =) Niinkuin muistakin vastauksista ilmenee.Mutta kumma ettei ketään muuta vaivaa ajatus siitä, että ap on lähdössä pettämään miestään.

Kovastipa on vastauksia tullut tähänkin ketjuun...että monille näkyy kiinnostusta olevan ap:n asioihin.

Pettäminen on rumaa...teki sitä sitten vaikka täysin vieras ihminen, vaikka anonyyminä.Hyi!

Yhteistyössä