U
utelias-elli
Vieras
Viime aikoina olen huomannut kiinnostukseni siirtyneen täysin vähän iäkkäämpiin miehiin, noin 45-55 vuotiaisiin, ei siis ikäloppuihin, itse olen 35-vuotias nainen. Jotenkin se iän mukanaan tuoma karisma ja kokemus on alkanut kiinnostaa ihan eri tavalla, jopa niin paljon, että tekisi mieli kokeilla onko se kokemus siirtynyt myös sänkykamarin puolelle!
Onko vain legendaa että vanhemmat miehet ovat parempia sängyssä kuin nuoremmat? Kertokaahan te Ellit jotka olette kokeilleet!
Itse en ole ikinä saanut orgamsmia yhdynnässä (olen ollut sängyssä vain lähes oman ikäisteni miesten kanssa ja nytkin olen parisuhteessa, pitkässä sellaisessa...) joten kiinnostaisi kokeilla onnistuisiko se vanhemman miehen kanssa...
Onko vain legendaa että vanhemmat miehet ovat parempia sängyssä kuin nuoremmat? Kertokaahan te Ellit jotka olette kokeilleet!
Itse en ole ikinä saanut orgamsmia yhdynnässä (olen ollut sängyssä vain lähes oman ikäisteni miesten kanssa ja nytkin olen parisuhteessa, pitkässä sellaisessa...) joten kiinnostaisi kokeilla onnistuisiko se vanhemman miehen kanssa...