Onko vähän pienipiiristä jos (kummiudesta)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi valitsemisen vaikeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi valitsemisen vaikeus

Vieras
Pyytää kummiksi omaa kummiaan? On melko läheinen, joten sinänsä luonnollinen valinta. Mutta hänellä kuitenkin kummilapsia jo 4. Vieläköhän jaksaa? Kehtaisko kysyä?

Toiset kummit joita meinataan pyytää on itse kolmen pienen vanhempia joilla kummilapsia jo 3, joten kiva olisi yksi vanhempikin, jonka omat lapset ja toiset kummilapsetkin on jo isoja.
 
Mulla on sillain, että oma kummisetäni pyysi minua kummiksi hänen lapselleen.

Tässä ei ainakaan ole kyse siittä että ois "pienet piirit", sillä kummisedälläni on laaja ystäväpiiri ja iso suku..
 
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Mulla on sillain, että oma kummisetäni pyysi minua kummiksi hänen lapselleen.

Tässä ei ainakaan ole kyse siittä että ois "pienet piirit", sillä kummisedälläni on laaja ystäväpiiri ja iso suku..

Sama juttu meillä. Ja voisin aivan hyvin pyytää hänen lastaan (jonka kummi olen) kummiksi omalle lapselleni, jos sellaisen joskus saan.

Eikä meilläkään ole mitenkään erityisen pienet piirit.
 

Similar threads

Yhteistyössä