höpöhöpö ei oo vääristynyt vuorokausirytmi. rytmi on juuri passeli meille.Alkuperäinen kirjoittaja En todellakaan tajua:Miksi ihmeessä teillä on noin vääristynyt vuorokausirytmi???Alkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä parivuotias menee nukkumaan klo 22.30-23 ja herää klo 10-10.30. kotona ei nuku päikkäreitä, mutta autossa nukahtaa usein.
lue tarkemmin mitä tuossa viestissä lukee.Alkuperäinen kirjoittaja noh:mulle olis kamalaa. Mä kaipaan aikaa myös miehen kanssa. Jos lapsi valvoo yhtä pitkään kuin aikuiset, niin milloin teillä harrastetaan seksiä ja jutellaan aikuisten asiat?Alkuperäinen kirjoittaja äippä:mitä kamalaa tuossa on? toki tyttö on myös iskän kanssa, ja parisen kertaa viikossa mummolassa, jotenka omaa aikaa kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja saaga:Hui kamala. Eipä siinä omaa aikaa taida jäädäAlkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä parivuotias menee nukkumaan klo 22.30-23 ja herää klo 10-10.30. kotona ei nuku päikkäreitä, mutta autossa nukahtaa usein.
Perheitä on erilaisia. Meillä kanssa poika menee nukkumaan joskus 23-23.30 välisenä aikana. Herätään aamusti 10-11 välisenä aikana. Päiväunet joskus viidenmaissa. Mä olen yleensä töistä kotona illalla yhdeksänmaissa ja sitten syödään iltapalaa yhdessä, sylitellään ja vietetään hetki yhteistä aikaa ennen nukkumaan menoa. Tämä aika tosiaan ainoa hetki päivästä, että ollaan kaikki yhtä aikaa kotona. Meille ei todellakaan sopisi päivärytmiin töitten takia se, että poika menisi nukkumaan jo puoli kasilta.Alkuperäinen kirjoittaja En todellakaan tajua:Miksi ihmeessä teillä on noin vääristynyt vuorokausirytmi???Alkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä parivuotias menee nukkumaan klo 22.30-23 ja herää klo 10-10.30. kotona ei nuku päikkäreitä, mutta autossa nukahtaa usein.
Vääristynyt??Alkuperäinen kirjoittaja En todellakaan tajua:Miksi ihmeessä teillä on noin vääristynyt vuorokausirytmi???Alkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä parivuotias menee nukkumaan klo 22.30-23 ja herää klo 10-10.30. kotona ei nuku päikkäreitä, mutta autossa nukahtaa usein.
luin kyllä, mutta en nyt ihan älynnyt, että onko lapsi isällään vai elättekö parisuhteessa. No, ei sillä niin väliä. Enkä mä mitenkään halunnut arvostella, jokaisella perheellä on oma rytminsä. Kyselin vaan kiinnostuneena ja totesin, että tuo olis MULLE kamalaaAlkuperäinen kirjoittaja äippä:lue tarkemmin mitä tuossa viestissä lukee.Alkuperäinen kirjoittaja noh:mulle olis kamalaa. Mä kaipaan aikaa myös miehen kanssa. Jos lapsi valvoo yhtä pitkään kuin aikuiset, niin milloin teillä harrastetaan seksiä ja jutellaan aikuisten asiat?Alkuperäinen kirjoittaja äippä:mitä kamalaa tuossa on? toki tyttö on myös iskän kanssa, ja parisen kertaa viikossa mummolassa, jotenka omaa aikaa kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja saaga:Hui kamala. Eipä siinä omaa aikaa taida jäädäAlkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä parivuotias menee nukkumaan klo 22.30-23 ja herää klo 10-10.30. kotona ei nuku päikkäreitä, mutta autossa nukahtaa usein.
siis tuossahan lukee, että tyttö on iskän KANSSA. lapsen ollessa iskän kanssa mulla on omaa aikaa. yhteistä aikaa meillä on tytön ollessa mummolassa.Alkuperäinen kirjoittaja noh:luin kyllä, mutta en nyt ihan älynnyt, että onko lapsi isällään vai elättekö parisuhteessa. No, ei sillä niin väliä. Enkä mä mitenkään halunnut arvostella, jokaisella perheellä on oma rytminsä. Kyselin vaan kiinnostuneena ja totesin, että tuo olis MULLE kamalaaAlkuperäinen kirjoittaja äippä:lue tarkemmin mitä tuossa viestissä lukee.Alkuperäinen kirjoittaja noh:mulle olis kamalaa. Mä kaipaan aikaa myös miehen kanssa. Jos lapsi valvoo yhtä pitkään kuin aikuiset, niin milloin teillä harrastetaan seksiä ja jutellaan aikuisten asiat?Alkuperäinen kirjoittaja äippä:mitä kamalaa tuossa on? toki tyttö on myös iskän kanssa, ja parisen kertaa viikossa mummolassa, jotenka omaa aikaa kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja saaga:Hui kamala. Eipä siinä omaa aikaa taida jäädäAlkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä parivuotias menee nukkumaan klo 22.30-23 ja herää klo 10-10.30. kotona ei nuku päikkäreitä, mutta autossa nukahtaa usein.
voi kauheaa! melkein 2vuotias nukahtaa tissille.Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:17pv 2v täyttävä poika nukahtaa tissil n. klo 19-20, ja herää yleensä viimestään klo 6. Päiväunii nukkuu n. 2-3h. :heart:
Joillakin aikuiset käy nukkumaan vasta puolilta öin. Ja sitä omaa aikaa voi olla myös aamuisin kun lapset nukkuu itseä pidempään. Minusta on ainakin kiva joskus juoda aamukahvit rauhassa.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:lue tarkemmin mitä tuossa viestissä lukee.Alkuperäinen kirjoittaja noh:mulle olis kamalaa. Mä kaipaan aikaa myös miehen kanssa. Jos lapsi valvoo yhtä pitkään kuin aikuiset, niin milloin teillä harrastetaan seksiä ja jutellaan aikuisten asiat?Alkuperäinen kirjoittaja äippä:mitä kamalaa tuossa on? toki tyttö on myös iskän kanssa, ja parisen kertaa viikossa mummolassa, jotenka omaa aikaa kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja saaga:Hui kamala. Eipä siinä omaa aikaa taida jäädäAlkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä parivuotias menee nukkumaan klo 22.30-23 ja herää klo 10-10.30. kotona ei nuku päikkäreitä, mutta autossa nukahtaa usein.