Onko uusretroilu pysyvä trendi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anti-Retro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anti-Retro

Vieras
Mietin ja ihmettelen, koska itse en tykkää yhtään retrokuoseista. Kuosit ja väriyhdistelmät on ihan kauheita. Ei taida huutiksessakaan mennä kaupaksi juuri mikään muu, ehkä odotan (vuoden tai jotain) ennenkuin laitan pojan pieneksi jääneitä vaatteita myyntiin.

On se varmaan tullut jäädäkseen, mä en itse niistä pidä ihan jotain harvoja lukuunottamatta. En mä kyllä tykkää niistä perusvärisistä poikien vaatteistakaan, tarkoitan niitä tummansinisiä, harmaita ja beigejä/ruskeita vaatteita. Mä kaipaisin että joku myisi iloisen värisiä ja pirteitä vaatteita pojille huutiksessa mutta ei. Joko retroa tai tummia, ruman värisiä =(.

[QUOTE="Tanjuska";25907173]On se varmaan tullut jäädäkseen, mä en itse niistä pidä ihan jotain harvoja lukuunottamatta. En mä kyllä tykkää niistä perusvärisistä poikien vaatteistakaan, tarkoitan niitä tummansinisiä, harmaita ja beigejä/ruskeita vaatteita. Mä kaipaisin että joku myisi iloisen värisiä ja pirteitä vaatteita pojille huutiksessa mutta ei. Joko retroa tai tummia, ruman värisiä =(.[/QUOTE]

Mä pidän kyllä perusvärisistäkin, mutta kaipaan myös värejä. Kovalla etsimisellä olen nyt löytänyt pienelle pojalleni kivoja paitoja (mm. turkooseja ja punaisia). Tykkään kyllä pirteistä väreistä, mutta en siitä että yhteen vaatekappaleeseen on tungettu hirveästi värejä ja kuvioita. En myöskään tykkää pukea lasta "sekameteliksi", mulle riittää että esim. paidassa on joku kiva väri ja/tai kuva -housut ja sukat saa olla kuviottomat. Ylipäätään se, että kokonaisuus on selkeä ja levollinen, on mulle tärkeää. Ja sen selkeän ja levollisen ei tarvitse olla vaaleansinistä ja beigeä, vaikka klassisten värien ystävänä niistäkin tykkään :)

Suomessa, ehkä. Ja taitaa niitä jonkin verran olla Ruotsissakin.

Täällä Tanskassa ei ole tuohon malliin oikeestaan ollut. Enimmäkseen pukeudutaan ihan normaalivaatteisiin. Munkin mielestä ne on nätimpiä :).

Yhteistyössä