Paljonko olisti valmis maksamaan Pop:n välikausitakista kirppiksellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pikapuoliin olen menossa kirppikselle myymään pojan pieneksi jääneitä vaatteita ison läjän. Hintoja kuitenkin vielä mietin joihinkin vaatteisiin.

Esim myyntiin menossa pari Pop:n hyväkuntoista välikauisi takkia koossa 122cm ja 128cm, voiskos niistä pyytää 25E kappale?
Sitten olis KappAhlin tähtikuosinen välikausitakki jota käytetty ehkä vajaat 10 kertaa, eli täysin uudenveroinen.
-Pop:n lyhythihaisia paitoja, mitäs niistä vois pyytää?
-Metsolan pitkä- ja lyhythihaisia frotee paitoja
-Moonsoonin velourhousuja
-Timberlandin farkkuja ja pitkähihaisia paitoja

PoP vaatteita myydään facebookryhmässä Popitus kirppis ja suosittelen sua laittamaan Polarn och Pyret vaatteet myyntiin tuonne. Saat huomattavasti paremman hinnan kuin tavalliselta kirpparilta. Olen itse ostanut ja myynyt ryhmässä vaatetta, ja aina on toiminut tosi hyvin.

• Tykkää
Reactions: Jaziemily
Popin takista voisin maksaa 15-20e /kpl (riippuu toki kunnosta!)
Jos paidat on hyväkuntosia niin voisin maksaa 3-4e/kpl
Kappahlin tähtitakki n.10e
Metsolan paidoista 3-5e/kpl jne
Mutta jos haluat enemmän rahaa, niin kannattaa myydä huuto.netissä tai fb kirpparilla. Po.p vaatteet popin facebook kirpparilla :)

Mä maksaisin ihan saman hinnan kun niistäkin jotka ei ole minkään merkkisiä.

Komppaan tätä.

Takeista/haalareista maksaisin max 10e ja silloin oltava todella hyväkuntoisia. Paidat/housut/bodyt 2e/kpl, jostain hienosta voin maksaa pari euroa enemmän.

Huvittaa kirppiksillä, kun jostain tahrasesta ja rikkinäisestä paidasta pyydetään 10e koska sattuu olemaan jotain tiettyä merkkiä.

Tällä palstalla kukaan ei maksa muka mistään mitään. 25 euroa on oikein hyvä hinta ja ihan taatusti menee kaupaksi. Fb: tä suosittelen minäkin jos jaksat nähdä vaivaa.

Älä nyt vaan myy tuommosia niin halvalla, kuin suurin osa täällä kehottaa.
Hyväkuntoisista merkkivaatteista saa kirppiksellä ihan hyvän hinnan.
Po.P takki hintaan 25 euroa menee aivan varmasti nopeasti kaupaksi.
Saman merkin t-paidat, sekä Metsolan paidat kuosista riippuen 5-10 euroa.
Erittäin suositusta kuosista jopa enemmänkin.
Tähtitakki menis varmaan noin 15 euron hintaan helposti.
Monsoonit ja Timbet on vähän hankalampia. Vaikka ovat arvokkaita ja laadukkaita, niin suuri osa kirppiskävijöistä ei niitä osaa arvostaa.. Niistä vois koittaa saada farkuista noin 8 euroa ja muista vaatteista 3-6 euroa.

Suurin osa varmasti tällä palstalla paheksuu tuommosia hintoja, mutta itse olen vastaavia vaatteita noilla hinnoilla myynyt ja kirppispöytä on tyhjentynyt nopeasti.

Yhteistyössä