onko tyttärelläsi hello kitty kamaa?

  • Viestiketjun aloittaja hello mom
  • Ensimmäinen viesti
ei ole kakkosluokkalaisella. Ei ole pakko olla mitään minkään telkkarisarjan oheistuotetta (onkos tuo hello kitty sellanen vai jotakin muuta?). Olen jotenkin saanut nuo lapsukaiset pidettyä irti kaikenlaisen turhan roinan keräämisestä ja mainosten perässä juoksemisesta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ei ole kakkosluokkalaisella. Ei ole pakko olla mitään minkään telkkarisarjan oheistuotetta (onkos tuo hello kitty sellanen vai jotakin muuta?). Olen jotenkin saanut nuo lapsukaiset pidettyä irti kaikenlaisen turhan roinan keräämisestä ja mainosten perässä juoksemisesta
Kunnioitettava saavutus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ei ole kakkosluokkalaisella. Ei ole pakko olla mitään minkään telkkarisarjan oheistuotetta (onkos tuo hello kitty sellanen vai jotakin muuta?). Olen jotenkin saanut nuo lapsukaiset pidettyä irti kaikenlaisen turhan roinan keräämisestä ja mainosten perässä juoksemisesta[/quote


Ei tosiaankaa ole minkään tv-sarjan oheistuote.

:LOL:

Ihan harmiton minusta tuo.
Mullakin on 2 sukat, Hello Kittyn. :D
 
en tiedä tykkääkö mutta meidän typyllä on. (nokun nokun nokun..mutsi tykkää :whistle: ) vaatteita, pipoja, kengät, laukku, ruokalappuja, koru ym turhaa krääsää. paras löytö oli kuitenkin pinkki hello kitty-kännykkä josta saa kuulumaan viisi eri laulua nappuloita painamalla
 

Yhteistyössä