Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja tuota noin:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja tuota noin:En mä ihan ymmärrä totakaan, että pitäis kännykkään sen takia vastata, jos lapselle sattu jotain. Sen takia kouluilla ja hoitopaikoilla on vanhempien työnumerot, joihin ensisijaisesti soitetaan, jos jotain sattuu. Näin on tehty ennen kännyköitä. Ja on monia ammatteja, joissa vaarantaa enemmän tai vähemmän oman tai muiden turvallisuuden, jos kesken vastailee.
Meillä ei saa henkilökunta edes työpuhelimessa puhua omia asioitaan. Mut katsos kun me olaan työllistetyjä, ollankin orjia mitkä ei sa tehdä MITÄÄN.
Mä kuitenkin olen muallakin saanut tarvittaessa esim soittaa lääkäriin työaikana OMASTA puhelimesta jne. tääällä ei edes lääkäriin saa soittaa
et tainnut ymmärtää. Harvalla työpaikalla SAA hoitaa omia asioita työpuhelimesta. Toisissa paikoissa sitä vaan katsotaan läpi sormien. Mutta totta kai sinne saa soittaa, jos on hätäpuhelu.
Eli koska mä soitanm lääkäriin? jos en työpaikalata saa soitta enkä omaa saa käyttää?
pomo sanoo että TYÖPAIKALLE EI SAA SOITTAA KUKAAN
No ei se nyt tuollaista pysty sanomaan.Kyllä varmasti joka työpaikkaan saadaan soittaa koululta tai päiväkodilta jos lapsi on sairastunut tai joku onnettomuus on sattunut.
toki saa, mutta siitäkin se raivostuu, kun JUORUAT PUHELIMESA. hän kyllä soittaa jatkuvasti tai jku soittaahänelle.
VITTUILLESSAN TEKEE, kun on pomo.
KERRO MULLA KOSKA MÄ SOITAN SINNE LÄÄKÄRIIN JOA OMAA KÄNNYÄ EN SAA KÄYTTÄÄ JA TUÖPAIKAN PUHELIMESTA EN SAA SOITTAA...