Vakituinen hyvä toimistotyöpaikka, onko mahdollista/Gallup?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Laura"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Laura"

Vieras
Onko teistä kellään vakituista toimistotyöpaikkaa suurehkon työttömyyden alueilla
Suomessa?
1. Miten sait sen?
2.Mitä teet, kerro työtehtäväsi?
3.Yrityksen koko?
4.Työkaverisi,
keitä ja ovatko mukavia ja viihdytkö työssäsi?
5.Minkä ikäinen olet?
6.Kuinka kauan olet ollut työssäsi?
7. Koulutuksesi?
8.Olitko kauan työttömänä?
9. Mitä muuta olet tehnyt?
Kerro hakuprosessisi eteneminen.

En nyt tiedä olenko suuren työttömyyden alueella, Pirkanmaalla tuntuu menevän nyt ihan mukavasti.

1. Miten sait sen?
- olin ensin vuokratyöläisenä pari kk, sitten sain vakipaikan toisesta työpisteestä

- markkinointipäällikkö

3.Yrityksen koko?
- yli 100 henkeä

4.Työkaverisi,
- miesvaltainen ala, viihdyn hyvin. Ei paskanpuhumista muista.

5.Minkä ikäinen olet?
- 30 v

- 5 vuotta

7. Koulutuksesi?
- maisteri

- en ole päivääkään ollut, aina on jotain duuna löytynyt puhelinmyynnistä siivoukseen ja kaupankassana oloon (opiskeluaikana)

- olen tehnyt tiedottajan työtä aiemmin järjestössä. Muuta suoraan alaan liittyvää ei ollut takana.

Kerro hakuprosessisi eteneminen.
- vuokrafirma pyysi haastatteluun, kävim kahdessa haastiksessa, sain paikan. Parin kk päästä toimitusjohtaja pyysi juttusille, oli tyytyväinen työhöni, joten halusi palkata minut vakkariks firman toiseen toimipisteeseen.

Hienoa että sain noin hyvän vastauksen. Näköjään vuokrafirman kauttakin voi saada vakkarityöpaikan. Ei taida olla monellakaan ilmeisesti hvyää vakituista toimistotyöpaikkaa kun vastauksia ei tullut enenpää kuin yksi. Löytyisköhän vielä toinen tältä palstalta jolla hyvä ja vakituinen työsuhde toimistotöissä vai onkohan täällä enimmäkseen kotona lasten kanssa olevia?

Hienoa että sain noin hyvän vastauksen. Näköjään vuokrafirman kauttakin voi saada vakkarityöpaikan. Ei taida olla monellakaan ilmeisesti hvyää vakituista toimistotyöpaikkaa kun vastauksia ei tullut enenpää kuin yksi. Löytyisköhän vielä toinen tältä palstalta jolla hyvä ja vakituinen työsuhde toimistotöissä vai onkohan täällä enimmäkseen kotona lasten kanssa olevia?

No mä oon ollut jatkuvassa putkessa sairaalan toimistossa abaut 4v, nyt pidin 5vkoa kesälomaakin =)

Mutta en ole vielä vakinaistettu, mutta sitä on väläytelty kun olen ollut noinkin kauan tauotta.

Perustoimisto toi tietty ei ole, mutta sairaalan sellainen kuitenkin.

1. Sain kun ilmoittauduin käytettävänä olevaksi
2. Erikoissairaanhoidon sihteeri, kaikkea mahdollista
3. Hmm yli 2000.
4. Sairaanhoitajistta fyssareihin ja sairaalahuoltajista lääkäreihin ja kyllä tykkään varsinkin tästä osastosta. Tietty joka osastolla/jokaisen kanssa ei suju, mutta kenellä sujuis?
5.39v
6. 4v
7. Laitoshuoltaja, merkonomi, hieroja, sihteerin ammattitutkinto
8. No oli se 90-lama sopivasti, joten tein sitä sun tätä ja opiskelin sitä sun tätä.
Aika pitkään työttömänä välillä.
9. Lue no 7 ja 8.

Ja sihteerin ammattitutkinto- kurssi tuli työnatajan toivomuksesta joten aika moni meistä työllistyi, osa jatkoi kyllä muualle.

[QUOTE="Laura";26848328]Onko teistä kellään vakituista toimistotyöpaikkaa suurehkon työttömyyden alueilla
Suomessa?
1. Miten sait sen?
Tein jo osa-aikahommia ko. yritykseen ja kun sen hetkinen yritys jossa olin vakituisesti töissä meni konkursssiin niin pyysivät että siirtyisin tähän toiseen vakituiseksi.
Tehtävänimeke tällä hetkellä myyntiassistentti. Työtehtävät ovat muuttuneet vuosien varrella mutta kaikkea palkanlaskua, reskontran hoitoa, myyntiä, puhelinvaihteen hoitoa, sihteerin muita hommia - siis paljon kaikenlaista.
3.Yrityksen koko?
Kansainvälinen konserni, useita tuhansia yhteensä.
4.Työkaverisi,
Myyntipuolen ihmisiä ja kyllä viihdyn, jo 21 vuotta takana samassa yrityksessä.
5.Minkä ikäinen olet?
43 v.
21 v.
7. Koulutuksesi?
Merkantti & laskentamerkonomi.
Joskus opiskelun jälkeen taisin viikon verran olla työttömänä.
Ollut autoliikkeessä töissä sekä keskisuuressa lvi-alan yrityksessä palkanlaskijana ja reskontranhoitajana.

Vaikkei palkka ehkei vieläkään päätä huimaa niin onpahan ainakin vakituinen työ. Kerran vuodessa saadaan bonusta, tämän lisäksi pieniä muita etuja pitkin vuotta. Työnantaja järjestä myös illanviettoja / kesäjuhlia yms. Mukavat työkaverit ja pääasiassa mukavat asiakkaatkin :) Ihan tyytyväinen olen.

Yhteistyössä