Onko tyhmää ostaa pölynimuri häälahjaksi??? Mitä itse tykkäisitte sellaisesta lahjasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Veljeni menee naimisiin ja lahjaa mietin. Tarvitsisivat uuden pölynimurin, mutta onko tyhmä/älytön lahja? Minä itse tykkäisin kyllä, koska ei pölynimurit ilmaisia ole, mutta voisiko joku loukkaantua moisesta häälahjasta?

Jos meillä olisi tarpeen imuri niin olisin innoissani. Mutta en toista tartvitsisi niin sitten loukkaantuisin. Mutta jos tosissaan tarvitsee hyvä juttu olisi.

Me ostettiin siskolleni ja sen miehelle kihlajaislahjaksi sisarusten kesken imurin kun oli tarvis ja kovasti tykkäsivät

No hyvä lahja ois, jos kerran tietää että tarvii semmoisen. Mutta ei sit mitään 50 euron paskaimuria vaan ihan kunnollinen.

Me saatiin ompelukone ja pidettiin sitä hyvänä lahjana, koska se oli tarpeellinen. Eihän mies sitä käytä, mutta välillisesti siitä on hyötyä hänellekin eikä pitänyt huonona.

Voih, me toivottiin eikä saatu! Osta vaan, mutta ehkä vaihto-oikeudella, ellet tiedä tarkkaa makua. Ja osta hiljainen ja hyvin rullaava -ja liitä siihen lahjakortti Käyn-teillä-kerran-imuroimassa =)

jos olisin vasta kotia perustamassa niin toki se pölynimuri tärkeämpi kuin jotakin arvokippoja hyllyn täytteeksi. Ja jos oikeasti tarvii sen imurin niin siitä vaan!
meillä ylioppilas halusi kodintavaroita ja niin tuli sitten leivänpaahdin ja silitysrautakin. ja hyvin kelpasi ja niitäkin toivoi!

Ennemmin vaikka imuri kun jotain tauluja, seinäkelloja ja koristeita... Tyhmintä on ostaa jotain sellasta mitä nuorenparin "pitää pitää" esillä, vaikka eivät lainkaan tykkää:/ Kokemusta on!