Onko tyhmä tarjota suolaisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli ihan tavallisia kahvivieraita vaan tulossa. Ajattelin, että ostan Lidlin pakastealtaasta niitä suorakaiteen muotoisia pitsapaloja ja leikkaan ne pienemmiksi paloiksi, jotta voi syödä vähän pullan tapaan kahvin kanssa.

Olen niitä ostanut joskus ja on minusta ihan hyviä, semmonen paksumpi pohja.

Mut onko kälystä? Entä voisko tommosia tarjota esim. synttäreillä?

Alkuperäinen kirjoittaja katri:
miks et tee ite pizzaa? en kyl tarjois mitään pakastekamaa

Ei ois aikaa sillon alkaa vääntää ja ihan rahansäästökysymyskin. Tuo paketti maksaa reilun 3euroa ja siitä jäis viä toisellekin kahvittelukerralla. Pitsaa ei itse valmista 3 eurolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Tee itse, pakastejutut on :x

Ei ois aikaa sillon alkaa vääntää ja ihan rahansäästökysymyskin. Tuo paketti maksaa reilun 3euroa ja siitä jäis viä toisellekin kahvittelukerralla. Pitsaa ei itse valmista 3 eurolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppis:
Tottakai voi. Onhan ne aika isoja paloja puolikkaina, mutta mulla olikin sellasia vieraita, että pienemmistä olis tullu sanomista :)

Ja minusta ne tosiaan on ihan oikeesti hyviä. Toisilla tietty on semmonen ajatustapa, että jos on päässyt liian helpolla (eli ostanut pakasteesta) niin ei voi olla hyvää. Itse pitää maitokin lypsää niin sit on pro. Ja kun niissä on sepaksu pohja niin se on jotenkin ihanaa kahvin kans.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppis:
Tottakai voi. Onhan ne aika isoja paloja puolikkaina, mutta mulla olikin sellasia vieraita, että pienemmistä olis tullu sanomista :)

Ja minusta ne tosiaan on ihan oikeesti hyviä. Toisilla tietty on semmonen ajatustapa, että jos on päässyt liian helpolla (eli ostanut pakasteesta) niin ei voi olla hyvää. Itse pitää maitokin lypsää niin sit on pro. Ja kun niissä on sepaksu pohja niin se on jotenkin ihanaa kahvin kans.

Mä tykkään kanssa niistä. Varsinkin ne Hawaiji-palat on nam. JA sellasta pohjaa tosiaan ei ite saa aikaiseksi. Koskaan ei oo kukaan mulla valittanut, että olisivat pahoja. Päinvastoin oon monasti paistanut niitä vielä lisää, kun on tehnyt niin kauppansa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli ihan tavallisia kahvivieraita vaan tulossa. Ajattelin, että ostan Lidlin pakastealtaasta niitä suorakaiteen muotoisia pitsapaloja ja leikkaan ne pienemmiksi paloiksi, jotta voi syödä vähän pullan tapaan kahvin kanssa.

Olen niitä ostanut joskus ja on minusta ihan hyviä, semmonen paksumpi pohja.

Mut onko kälystä? Entä voisko tommosia tarjota esim. synttäreillä?

Oikein hyvä idea!